Isnin, 30 Januari 2012

pencinta terbaik

 

tadi, aku pergi hantar dan ambil kakak dari sekolah. sebenarnya, aku nak pergi bank yang berdekatan dengan kawasan sekolah dia. jadi dah alang-alang tu aku hantarlah dia sekali. masa on the way hantar kakak tu, terdengar lagu sofaz single terbaru dia kot. kakak kata lagu tu jadi OST filem cinta kura-kura, pencinta terbaik.

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik
memandangkan aku suka lirik part yang tu jak, haruslah tu jak yang aku letak di sini. lirik full boleh google. lagu ni memang sedap jugalah. boleh layan :)

tapi, sekarang aku memang selalu layan lagu rossa dengan ungu, ku pinang kau dengan bismillah. mungkin sebab di lab selalu dengar era.fm ( lagu ni memang kerap diputarkan di era.fm) buat aku suka lagu ni. dan mestilah sebab aku kan jiwang sikit. hehe..

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah
erk tapi kalau satu hari nanti aku kahwin, aku nak guna lagu baru yuna boleh tak?  haha.

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
erk walaupun mungkin lirik dia agak hiperbola la jugak. tapi lagu dia tu buat aku terasa macam di zaman dulu. oh, sebenarnya lagu-lagu ni aku tengah download sekarang. selesai download bolehlah aku layan lagu-lagu ni.

dan alhamdulillah cd zikir terapi hafiz hamidun yang aku dan kakak pesan dah sampai. kami beli online jak since round kedai-kedai cd di centre point dan 1borneo semua pon kehabisan stok T______T kesedihan hanya sementara okeh. boleh beli secara online di sini . banyak cd nasyid yang dijual di situ. lepas ni mahu beli cd maher zain la. boleh dengar time jammed di waktu pagi.

okeh, mahu dinner kejap. lapar, diet memang tidak berjaya nampaknya. perlu fikirkan alternatif lain untuk membuang kolesterol..assalammualaikum :)

0 doakan nina naik pangkat :):