Khamis, 5 Januari 2012

Once upon a time..

assalammualaikum..

ni update via blackberry tapi ntah kenapa celcom ni tiada pula muncul via blackberry di bawah entri. tapi tidak mengapa. itu tidak penting.

hari ni senang hati betul di lab. happy bukannya sebab aku tidak lagi di blood bank. eh hellooo saya masih pegawai tabung darah ar. terima kasih pada orang-orang yang rajin betul menelefon tu. hahaha...

memandangkan hari ni khamis. jadi jirah sebagai ketua geng bas sekolah sudah buat keputusan warna ungu sebagai warna rasmi di lab..jadi setiap khamis semua mesti pakai ungu. dan kebetulan tadi veron, kak tina dan jes pakai baju batik rasmi lab. erk aku jangan cakaplah. jahit pon belum.

mula-mula memang plan mau ambik gambar tapi sampai masa hand over kerja pon masih busy. mujur jirah teringat time mau bali. so, sempatlah ambik gambar ramai-ramai di lab. hehe..
terharu betul tengok gambar ni. kawan-kawan susah dan senang insyaALLAH sebab mostly spend masa kerja di lab. memang dengan dorang ni lah berkongsi rasa. dan juga kawan-kawan yang teda dalam gambar macam shalfa, ayu dan cla =)

gambar ni dari kiri : jirah bini orang, laksmi bini orang, veron erkk aku tak tahu hihi, kak tini bakal ibu, jes gelpren orang, nina yang bujang dan cip mama orang. erkk atau aku patut taip nina tunang orang? erkkk...ok fine. huahuahua...

hopefully lepas ni merasa lah tulis "nina tunang orang" di gambar. eh tapi bertunang dengan siapa? adoii. baik aku tidur sekarang. penat ni baru balik kerja.

assalammualaikum =)

0 doakan nina naik pangkat :):