Khamis, 22 Julai 2010

tunggang langgang sedunia ~

arini memang la ari yang paling celaru lam hidup aku. rasa mau nanges pon iya jugak. haha..adoii..penat betul la jadi MLT macam ni. haha.. tadi sampai jak hospital terus packing barang2 tuk mobile..tidak sempat pon tengok keadaan sekeliling.

pastu jalan pi ILP KK. Baru la perasan yang handphone rupanya tidak dicas penuh..adoii..nina nina..apalah careless sangat ko ni *erkk..sampai ILP rupanya sir walter ngan geng2 bila sampai lagi. cuma kak saerah ngan kak aisyah jak yang sudah ada..cis..buat penat jak aku tekan minyak drive tadi (harap2 daktu tak baca la ni..haha).

lama betul lepas setting barang dan setelah aku bergayut ngan dia selama ntah berapa puluh minit tu barulah ada student yang datang menderma..tu pon yang datang melihat lebih ramai dari menderma. walawehh..tapi bukan itu yang jadi masalah ni.

lepas balik dari cafe, baru aku perasan yang di handphone ada satu sms dan satu misscall..of course la dari daktu. dan yang lebih menyedihkan, bateri handphone lak mati..seriously kalau tak fikir aku tengah kerja memang aku da balik rumah tuk cas handphone aku. haha..

tapi akhirnya aku tetap tunggu dua jam sebelum boleh balik..eh bukankah penantian itu suatu penyiksaan? haha..sebelum balik rumah pi balik hospital lagi dulu hantar dorang ni. dari hospital baru pulang rumah. sampai rumah sempat lagi tidur kejap tadi. memang penat la.penat badan dan penat perasaan. haha...

time aku taip entri ni baru aku perasan yang malam ni malam jumaat dan aku sorang2 jak di rumah..haha..rasanya aku macam pegun jak la depan notebook dan tidak mampu ke mana-mana..nina memang penakut..huwaa...

5 doakan nina naik pangkat :):

azlina aziz berkata...

haha...sama penakut macam saya tapi masih survive lagi ni ;p

p/s: nina MLT di hosp mana ya?

nina suhaina berkata...

haha..I memang tak boleh survive la benda2 macam ni..haha..

MLT di hospital pakar likas :)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

ko takut. ajaklah aku teman.

nina suhaina berkata...

babe..memang ehh..pasni lau aku takut aku buli ko chat kat ym..lalala..

IntanBerlian berkata...

sape "daktu" hehe.