Sabtu, 10 Julai 2010

award from pink gajah..ngehh...

yeah..saya adalah pemenang..hihi..

okeh okeh ni award dari ryna tri asmara. ni award aku yang pertama dari sabah jadi aku teuja jugak. award dari cik ryna yang belajar dekat jak dengan rumah aku.lalalala..okeh lets check it out okehh..hihi..




  • did you smile today?

haha..aku memang gembira betul arini. rasa macam dalam tidur pon mau senyum. haha..

  • do you smile a lot?

eh mesti. aku senyum dari tadi sampai sekarang aku senyum ni. haha..

  • what makes you smile the most?
  • bila aku dapat jumpa artis yang aku minat. hah ni memang aku senyum jak sampai tidak terkata. haha.

  • Do you smile at strangers?

aku senyum jak. kan senyum tu sedekah. tidak kisahlah dia senyum balik atau tidak. cuma ikut keadaan la. kalau orang jatuh depan aku tu tidaklah aku senyum. nanti tidak pasal2 dapat penampar. haha.

  • Do you believe in the saying “smile and the world smiles with you”?

eh mesti. macam mana mau harap orang senyum dengan kita kalau kita sendiri tidak senyum ngan dorang kan. what you give thats what you get la bha.

  • What kind of smile do you have?

aku senyum biasa jak. maklumlah aku pon bukan lawa ala2 artis pujaan. biasa2 jak. ekeke..

  • This smiley award is/are presented to:

kak intan

lolly sayang


0 doakan nina naik pangkat :):