Khamis, 8 Julai 2010

tag from kak intan :)

salam..
ni entry tuk award yang aku dapat dari kak inta. thanks tuk kak intan comel :)




APA NAMA BLOG ANDA dan KENAPA LETAK NAMA TU?
nina suhaina
sebab mula2 dulu mau letak dear yayah sebab addict ngan novel farihah iskandar (budak2 betul la ko ni nina) tapi pastu letak nama sendiri la ala2 penulis novel. huahuahua....
APA NAMA URL BLOG ANDA dan DARI MANA DATANGNYA NAMA TU?
sebab nina tu nama panggilan. pastu combined lak ngan suhaina real name dan hasilnya jadilah ninasuhaina :)
APA METHOD DALAM PENULISAN ANDA?
aku tulis ikut suka hati aku jak. lama suda tinggalkan bangku sekolah hingga aku pon lupa macam mana mahu menulis ayat2 ni semua..hehehe....
PERNAH TERASA NAK HAPUSKAN BLOG?SEBAB MUSABABNYA.
tidak pernah la..blog ni jak yang sudi dengar luahan isi hati aku ni hah.
PERNAH AHLI KELUARGA BACA BLOG ANDA?
ohh pasti especially cik c-la yang anagan-angan mau jadi penyiasat tu.
PERASAAN ANDA BILA ORANG KATA BLOG ANDA BURUK SEDANGKAN ADA YANG KATA CANTIK?
aku rileks jak sebab yang cakap buruk tu bukan ada blog pun jadi biar jak dia..haha..(ayat yakin nina la kononnya).
BILA BLOG ANDA DIBERANAKKAN?
entry pertama 27 mei 2009. hah time tu la. hari pertama cuti semester dua.
ORANG PERTAMA YANG TAHU ANDA ADA BLOG?
fatynadia my ex roommate :)
PERASAAN ANDA BILA ORANG MENGATAKAN TENTANG BLOG ANDA
DI SEKOLAH?
teda perasaan sebab dorang cerita yang biasa-biasa jak terpaksa la feeling aku pon biasa-biasa jak.
okeh tag ni lak aku buat nanti ar. ek aku mahu bagi award ni juga tuk:
eh cukup ka suda ni? yang lain tu kalau mahu amek jak award ni okeh ;)

4 doakan nina naik pangkat :):

IntanBerlian berkata...

huhu sama2 dear..heeee =D

maceh puji/haha

miss lolly berkata...

AKU tak toppppp

xlayak .

keke


tengs babe :))

MiMiEy :) berkata...

thanks akk coz sudibg mimie award.
tp mimie da buat award n tag nie.
btw, thanks yer akk.
;)

nina suhaina berkata...

to kak intan:haha sama2 kaseh akak..

to lolly: dan2 la tak top..ekeke..

to mimiey: takpa la..ni dari akak..hihi..