Ahad, 11 Julai 2010

apasal diet susah sangat ni..

salam..
aisehmen..sejak aku cuti semester yang lalu ni, berat badan aku da naik tanpa disangka-sangka..Ya ALLAH..risau juga la sebab kerja macam aku ni perlu cergas-cergas sikit kan.

honestly speaking, aku rasa kaki aku sekarang macam da tak mampu nak tampung berat badan aku. mana tidaknya bila aku berdiri jak lama-lama mesti tumit kaki aku ni sakit. kesian lutut aku ni mau tampung berat badan aku. kak Beth pon tegur suda aku. kak emiy pon da cakap aku da berisi. bila aku tengok gambar aku ngan Linda Onn aku macam mau pengsan pon ada..oh tidak..chubbynya aku..

tapi macam mana aku mau diet kalau mama asyik masak-masak sedap jak. hihi..lain la kalau di kolej. kalau sana tidak turun pi cafe tidaklah makan.. suda la tu aku sekarang ni bila penat jak kerja mesti makan. patutlah dorang kak aini cakap bila da jadi staff mesti kuat makan..

aku mesti diet. by hook or by crook. haha..okeh nina, u can do it..chaiyok chaiyok..okeh diet bermula ~

p/s: tadi beli durian di pasar malam tapi durian tu tidak manis betul. tapi tidak apa asalkan ada..haha..

0 doakan nina naik pangkat :):