Jumaat, 18 Jun 2010

menganggur owh menganggur..

aisehmenn..da 18 haribulan rupanya. maknanya da 18 ari aku menganggur. menganggur dalam erti kata lain yang aku sebenarnya tengah bercuti. dulu time kerja aku dok pikir cuti tapi sekarang bila da cuti aku dok kira bila nak kerja lak. manusia manusia..urmm...

bila fikir balik memang sesuatu yang giler unbelieveable aku tak buat apa2 dalam tempoh cuti kali ni. dan tiada sehari pon aku mengikuti blood donation ataupon menjenguk makmal..bukan merajuk ke hapa dengan makmal tapi darjah mim alip lam sin aku berada di tahap yang tertinggi.


sengih bila takda kerja.haha. takda kerja = bergambarlah gamaknya.

cuti aku hanya tinggal seminggu lagi. pastu lepas ni mula lah kerja balik dan ini adalah semester terakhir aku melakukan praktikal di situ. memang teruja yang amat walaupon dalam hati berdebar2 yang amat memikirkan di manala aku akan dihantar bekerja lepas ni.

lepas praktikal kena balik kolej lagi untuk final sem dan bila balik kolej maksudnya aku tak boleh buka blog selalu..oh mennn...bilakah line internet di kolej aku ni akan baik..uwarghhhhhh...bila fikir pasal line internet di kolej yang nazak tu memang aku rasa nak gelak sekuat2 hati..adoi..
untuk final sem nanti aku nak tour kuching tu puas2 sebab bila da habis tidak tahu bila aku akan kembali ke sana lagi. yang pasti aku akan merindui kuching yang banyak menyimpan kenangan ;)

8 doakan nina naik pangkat :):

ataicha berkata...

ala baru jap je menganggur tue.. relax2 la erk..

cik panadol berkata...

bile dah dapat cuti tu...dok je umah diam2...menganggur pon mengaggur la...sbb bile da start msk alam pekerjaan nnt bru nk merungut malas nk keje la, nk cuti la....hehehe

nina suhaina berkata...

ataicha:tak bleh nak relax sebab banyak shopping complex tengah sale sekarang..hihi..

cikpanadol: a'ah..ntah2 bila da kerja nanti mesti payah nak cuti.

gnesop berkata...

best apa bercuti..
kalau boleh gi melancong ker jalan2 ker lgi best.. huhuhu

nina suhaina berkata...

sop: andalah paling memahami..memang best ukur2 jalan selama cuti ni..psstt..tak terasa menghabiskan duet..hihi..

KFunC berkata...

haha..jom bisnes tanam anggur...

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

hue hue hue :)

aku pom penganggur jugak :P

same la waaaaaaaaaaaaaaaa

IntanBerlian berkata...

huhu amik kos pe ni dik.huhu