Ahad, 20 Jun 2010

dia bukan nurse ;)

aku malas betul arini. dari semalam aku dok godek2 blog yang jual tudung di internet ni cari tudung bawal kaler maroon. tapi sampai sekarang hasilnya hampeh. adoii. ada pon yang aku jumpa tidak menepati citarasa aku lak.

isk ni la masalah ni. memandangkan aku da final year semester ni jadi secara langsungnya semester ni aku kena pakai tudung maroon la pulak. kolej aku punya sistem tu lain sikit. eh bukan kolej aku jak tapi rasanya semua kolej sains kesihatan bersekutu di Malaysia ni kot..

memandangkan pakai uniform jadi setiap tahun tu ada warna tudung dia sendiri. contoh tahun satu pakai kaler hijau, tahun dua pakai kaler biru dan tahun tiga pakai kaler maroon..dan sekarang aku pening memikirkan di mana kah tudung marron idaman kalbu aku ni?? ohhhh..

*esok sekolah buka semula..hihi..lepas hantar kak c-la esok bolehlah round2 centre point. muahaha. kak c-la kata mahu tengok karate kid..cepatlah wehh..

4 doakan nina naik pangkat :):

Fay Nana (Cik Fana) berkata...

urmm belajar dekat IMR ye? :D

nina berkata...

tak, dekat KSKB Kuching.

Fay Nana (Cik Fana) berkata...

ohh ingatkan IMR sbb kale tudung lebih kurang je.

nina berkata...

memang sama pon ngan dak2 IMR..pakai uniform kan..cuma kitaorang kat kolej cawangan.hihi..