Rabu, 5 Mei 2010

kerana sekaki payung..

haha..tajuk aku sangat tidak boleh blah la plak. hihi. ni sebenarnya cerita tadi. tadi aku pergi kerja luar macam biasa. mobile. tapi harini tidak bawa kereta sendiri sebab malas *sigh* memang penat la sebab penderma darah memang sangat2 ramai dan aku rasa macam mau pengsan jak..hihi..thanx to the petro pipe (sabah) sdn bhd yang bagi super duper commitment untuk blood donation kali ni. diorang memang supportive.

dengan vera..wajah menahan kepanasan di kilang :)

ok, sekaki payung belum masuk lom story ar..haha..jadi bila dekat2 mobile tu tamat, langit memang gelap suda dan hujan start suda turun renyai2. tapi time tu belum gelap lagi tapi bila suda lalu UMS jak hujan memang lebat dan jalan sangat jammed. sampai hospital aku memang risau sebab aku parking di bahagian paling hujung dan sangat jauh (kenapalah parking staf diletakkan di situ *sigh*).

tengah aku risau tiba2 alarm di handphone aku berbunyi dan oh my godd rupanya task yang di handphone tu dan task tu tulis macam ni "ambil payung di bilik on kol"..haha..tahu apa maksudnya? barulah aku teringat yang aku ada tinggalkan payung di bilik on call dan asyik terlupa mau amek tiap kali aku pulang. alhamdulillah..rupanya ALLAH masih sayangkan aku. kalau tiada payung ni tadi pastilah aku akan kebasahan dan sangat2 basah la di hujan yang lebat itu.

kejadian ni buat aku sedar yang setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya dan ALLAH sentiasa memberikan yang terbaik buat umatNya..aku da tahu perkara ni sebelum ni tapi time tu aku masih bersedih dan menangis bile kecewa. tapi lepas ni hadapi semuanya dengan redha. InsyALLAH.

ngan budak2 PTPL yang menjalani minggu terkhir praktikal di HWKKS bersama kami :)

jadi kesimpulannya payung avon merah tu memang sangat berjasa la untuk aku dan menyelamatkan hari aku dari menjadi teruk..okeh mangantuk pula sekarang. aku tidur dulu..assalammualaikum..

3 doakan nina naik pangkat :):

nina suhaina berkata...

alhamdulillah :)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kawan2 ko ade yg single tak ? aku nak wat bibik.

nina suhaina berkata...

aisehh..aku pon tak tahu..ramai yang nak Q jadi bibik ko ni..huahua..