Sabtu, 1 Mei 2010

jom bermainn...

cis..bukan main lagi tajuk entri aku ni..haha..sebenarnya memang ni la yang ada dalam kepala aku sekarang. semalam macam biasa aku pegi jugaklah hospital dengan penuh terujanya. lepas tu sampai di hospital dan2 aku termenung sorang2 sebab buku amali da settle, buku log da settle, buku catatan pon da settle..oh men....bila semua da settle apa yang aku nak buat?

akhirnya aku pon termenung di bilik mesyuarat menyudahkan kerja2 lain. tengok2 pemandangan pon iya jugak. bila kebosanan da tahap bahaya, aku buka gam2 yang masih melekat di dinding..huahuahua..jadi, setelah ditambah, ditolak,didarab dan dibahagi aku pon amek keputusan untuk kerja half day jak lahh..haha..kenapalah kurang doktor yang trace result semalam? da la spesimen kurang *versi berleter bila kat lab takda kerja* oh ya, aku lupa. jumaat lak semalam. no wonder la..huh..

selalunya bila boring petang2 aku dan dua geng blood bank iaitu abang anas dan don mula la cerita ntah lawak pe benda dan mula cakap pasal macam2 jenis makanan ntah apa2 dan mula cakap pasal mainan time budak2 dulu. mulalah kami plan mau main kejar2 la, ayam dengan harimau la pas kerja tapi sebenarnya tak pernah pon kami main pastu... cuma semalam dorang agak busy dan abang anas pon macam moody sket..takkan gaduh dengan tunang lak?

sempat posing di depan bilik pendermaan darah sebelum balik..aku masih berteka teki tangan sapalah kat poster ni ek?? *sampai hati kementerian tak amek aku jadi model untuk tangan ni..sobsob (pleaselah nina..episod perasan da bermula..hahaha)..

yang lawaknya bila da nak balik lagi, kami lepak2 dekat pintu keluar lab kejap. biasalah dok perhati lif mana yang lengang..time baek punya lepak tu tetiba bos aka ketua jabatan menyebabkan kitaorang kelam kabut blah padahal time tu memang lunch hour pon. bos sampai tanya2 lagi kehairanan kenapa kami kelam kabut. sebenarnya bukan ada apa2 pon. cuma segan nak bersoal jawab kat sana.

bila turun kat bawah tu aku jumpa kereta abang anas parking kat sebelah aku. hah ni lagi sorang. memang fanatik nightmare betul la dia. kereta dia penuh dengan kartun tu. oh lupa lak. abang anas ni senior aku kat kolej tapi sekarang da lama jadi staf kat lab jugak. dan dia adalah kawan aku tuk usik2 orang. abeslah kalo dia nampak aku posing ngan kereta dia ni..haha..


hari ni adalah satu2 nya hari cuti aku untuk hari ni memandangkan esok aku kena bekerja..huhu..mujurlah esok aku bukan kat lab..kami blood donation lagi sok..urm memang wajib la blood donation ni. jadi sekarang aku mau rehatkan badan dan minda. haha..nanti next entri aku explain pasal derma darah okeh..
assalammualaikum...

0 doakan nina naik pangkat :):