Isnin, 17 Mei 2010

cuaca cerah bukan takda hujan..

urm akhirnya aku masih bernafas juga di bumi ni..alhamdullillah setelah seminggu lebih tidak update blog ni aku harap kesihatan aku semakin pulih. semuanya bermula setelah salah satu deria telah dijangkiti kuman dan menyebabkan kesihatan aku berada pada tahap yang sangat merosot..urm ni klinik kedua yang aku pegi setelah hampir seminggu aku menahan sakit. sebelum tu aku suda pegi klinik lain tapi malangnya ubat yang klinik tu bagi tak berkesan (tak boleh mention kang kena saman lak aku..huhu)..dan ni la klinik kedua yang aku pegi..tadaa...

ubat yang dalam betul kecil tu jenis cecair la untuk external use dan yang dalam plastik kecik tu ubat penahan sakit. thanx la doktor ye sebab aku macam da okey2 gak sket. semuanya dengan izin Allah.

esok aku ada pre present sebelum presentation sebenar lusa di depan pengarah hospital. kalau dia ada masa dia ada datanglah lusa kalau tidak kena present juga depan ketua jabatan..aku memang debar dan perut macam sebu.

pertama kali mau bentang di luar kolej dan perasaan tu memang da bercampur gaul. arghhh...kalau la aku boleh sembunyi dalam gua. minggu ni juga minggu last praktikal sebab mulai minggu depan cuti semester akan bermula..yeayy...

Memandangkan aku tidak berapa sihat jadi mood untuk berblogwalking kurang sket..tapi aku akan cuba untuk berblogwalking sedaya upaya ;)

p/s: tidak sabar mau tengok diari AF malam ni ;p

4 doakan nina naik pangkat :):

*~ eLiEnZ 87 ~* berkata...

mudah2an anda cepat sembuh.. amin..
sakit tu hapuskan dosa2 kecil,
sabar ye =)

amar haziq berkata...

sakit itu ujian dari Allah
semoga cepat sembuh kak


jemput datang ke blog saya ye;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Hafiz Yusof berkata...

semoga cepat baik

nina suhaina berkata...

tq ek ;)