Jumaat, 5 Jun 2009

terima kasih daun keladi..

assalammualaikum..
alhamdulillah akhirnya aku selamat juga pergi dan balik semula. Di kesempatan ni aku mahu ucap terima kasih buat maz yang telah bersusah-payah mengambil dan menghantar kami ke lapangan terbang Kuching. Ucapan terima kasih juga buat dedea, hafiz, shah, kingsz dan ben yang menghantar ucapan gud luck. thanx dudes ^_^

3 hari tanpa internet adui cukup memenatkan aku rasa. sampai tidak tahu apa aku buat. boring sungguh. aku sempat juga tengok princess hour untuk kali yang keberapa ntah.

oh ya, aku bengang betul dengan mamat yang duduk sebelah dalam flight semalam..adei, suda tahu mahu naik kapal tu agak-agak lah bha juga. ni merokok lagi. kalau bau rokok tu nda kuat nda apalah juga. sudahlah asyik toleh belakang sembang. kalau mau menoleh tu lain kali, agak2 la. jangan sampai melebih-lebih masuk kawasan kerusi orang. penat betul aku mau menjauh. itu satu hal. yang kawan dia di duduk belakang aku ni pun satu hal jugak. Ya ALLAH..betul-betul menguji keimanan aku. boleh plak dia kasi lunjur kaki dia sampai pi tempat aku yang duduk depan dia tu. Kalau kaki dia panjang macam kingsz tu aku boleh consider juga ni tidak. sudahlah lutut dia balik2 kena belakang tempat duduk aku. Ya ALLAH, memang penerbangan yang paling menduga keimanan aku wo. memang kalau lama lagi aku rasa mesti aku marah suda.

oh ya, balik kolej nanti mesti korang terkejut. sebab depan bilik aku yang tingkat bawah tu ada waterfall suda. mesti korang kagum. wakaka. tapi, sama-samalah kita berdoa agar paip itu tidak pecah. aku mau gambil gambar waterfall tu semalam tu tapi malam suda.. memang cantik la siap ada kabus2 lagi tapi gelap kan nda dapatlah.
ok la, itu jak aku mau cerita. nanti sambung lagi ek. assalammualaikum....

0 doakan nina naik pangkat :):