Khamis, 18 Jun 2009

selamat petang malaysia :)

assalammualaikum..

hai..aku cuma mau ucap selamat petang..haha..aku boring betul arini. tadi petang aku plan mau tengok drama tv2 jam 130 petang tu. ala, yang tajuk dia tak tercapai akalmu tu. ntah macam mana tadi jam 1.15 boleh-boleh plak black out.aduii..geram sungguh. sudahlah aku kepanasan.apa lah yang aku buat tengah panas ni?

nasib baik bapa telefon tadi suruh kak c-la pegi pejabat. bolehlah aku ikut ni. tapi, alamak, mau ambil nurul lagi plak pulang dari tuisyen. urm arini 2 orang jak kawan nurul
yang tumpang kereta. urm hantar dorang ni dulu. lepas hantar dorang, singgah rumah jap.takkan nurul ni mau pegi pejabat bapa pakai kasut sekolah? adehh....

sampai pejabat bapa, masuk lif. apasal lif ni goyang-goyang? adeiii menguji betul lif ni. adakah patut pakcik posmen ni bagitau kak c-la yang lif ni pandai tersekat-sekat. takkan mau naik tangga. sudahlah pejabat bapa tu tinggi. sampai juga pejabat bapa akhirnya..sampai jak, terus masuk. malas aku mau tulis nama di receptionist. aku bukan pelawat cuma penyibuk jak. lagipun dorang kenal juga. jumpa bapa jap. tengok-tengok pemandangan dan aku pun minta duit beli makanan buka puasa...huahua.
singgap di centre point jap. aku ingat mau beli bun di multibake jap tapi aku nda boleh tahan godaan mcD. jadi apalagi, spicy chicken McDeluxe one set.wahhh...sungguh enak. lepas beli terus pulang rumah dan sekarang aku menghitung bilalah mau buka puasa ni.hehe.. ops..lupa. paling best ada jus tembikai.yihaa..nyum nyum..

0 doakan nina naik pangkat :):