Ahad, 3 Oktober 2010

raya di hospital ;)

salam..

ni sebenarnya cerita jumaat yang lepas tapi memandangkan aku agak busy *busy la sangat..hoho*jadi baru hari ni aku dapat upload gambar di laptop ni. jumaat yang lepas hospital tempat aku praktikal ni buat majlis sambutan hari raya tuk semua la. kakitangan , patient dan keluarga patient tu skalik. jadi, inilah masanya melaram dengan baju raya.
memandangkan aku malas mau cari baju tuk final dinner next sem di kolej tu maka satu baju raya tu kena disembunyikan dulu.haha..jadi terpaksa beraya ngan baju ni lagi..sobsob..haha..
sebelum acara start baik aku posing dulu di dewan persidangan ni..haha..thanx tu kak liza yang sporting macam aku ;p

pastu masuk la lab kejap. update result patient bagai. check spesimen yang kena despatch pegi central lab semua. pastu tiba2 kak latifah masuk dan minta tolong potong lodeh. suddenly aku jadi ala2 dak jawa terakhir lak potong2 lodeh kat pantry.hihi.

da siap potong lodeh tu, aku terus pergi bahagian gerai-gerai di depan tu sambil jenguk. dan kak latifah bawa berita gembira lagi. aku kena minta jaga gerai sate.haha happy weh. gerai paling top ni dan pasti aku glamor skalik *gila glamor betul la..huhu*

tapi sebelum mula menyusun sate posing dulu. kang muka comot tak best.haha..

tapi sesuai jak tempat posing ni betul2 di depan papan penamaan semula hospital haha..gambar ni dengan matron anita dan kak suhaila. *suddenly dunia dipenuhi wanita yang lebih matang*

pastu mula sibuk menyusun sate ke dalam beg plastik untuk diagihkan before dapat call dari kak saerah. rupanya takda kak saerah takda kereta dan dia tidak tahu macam mana mau pegi hospital.da la dia masak kuah kacang tuk gerai lab lalu aku cepat2 lari2 lagi turun bawah mau pegi parking..gila sengal. nak juga lari da la pakai heels..eh lupa mau cerita. rumah kak saerah di bawah bukit hospital tu jak..hahaha..first drive pakai heels..

pastu bila naik blek mau settle suda sate tu kena packed. jadi aku tolong sikit2 jak. tapi sambil pack tu sempat lagi gambar.with matron anita again

makanan memang banyak yang sedap. da la gerai banyak. abes jahanam diet aku. haha..mencik betul. orang memang ramai la.masing2 ngan baju raya dan sate kami dalam masa setengah jam da abes. hihi..

okehlah tu jak cerita raya aku, dan ni la antara kenangan terbaik memandangkan aku cuma praktikal. thanx to warga HWKKS :)

2 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

yanggggg, k0 bahagia gilew ke senyummmmm dia sampai ke tinge hahaha!

nina suhaina berkata...

haha..aku excited dow nak tayang heels kat hospital kalo tak kena pakai kasut.haha..