Khamis, 29 April 2010

merdeka !!!!!!!

alhamdulillah..akhirnya hari2 yang penuh cabaran telah berjaya aku lalui..haha..barulah aku rasa hidup aku aman sentosa sekarang, tapi, dalam banyak2 subjek tu aku rasa mikrobiologi perubatan la yang the worst aku jawab..huhu..jadi sekarang berserahlah dan harap2 lulus la semua.

bila da abes exam semester ni now maknanya aku kena habiskan dua minggu lagi yang tinggal untuk praktikal aku ni. aisehmen..aku rasa mau bertapa di sitologi lab la pasni. layan2 orang trace result memandangkan teda student sana. apa aku mahu buat ni ar? macam boring lak aku..isk..

oh ya, thanx pada semua yang mendoakan kejayaan untuk exam kali ni (sambil sengih ala2 aku da dapat result..hihi) especially maya fareda (tetiba terbayang lolly ganti Lisa pegang watak maya..hehe) yang tersayang dan embun di tengah malam. yeah semoga semester ni lebih baik dari semester2 yang lepas..hihi..aminnn.....

tadi after exam sempat gak kami semua lunch dengan sir wan sebelum dia balik ke kolej bersama2 soalan dan jawapan exam kami. arghh bila tengok sir wan aku memang rindu kolej. punyalah rindu ngan suasana kolej. ngan kabus2 yang ada di kolej tu. rasa tidak sabar untuk kembali ke kolej menghabiskan semester terakhir dan yang pasti mesti rindu ngan kolej lepas suda habis nanti.

tapi bila balik kolej maknanya jarang la aku mau blogwalking..oh menn terpaksa melupakan blog aku..cis..takpa2..wireless ada..huhu..

dan yang paling penting, tiba2 aku rasa malas suda mau driving sekarang ni dan aku sangat kecil hati sekarang. rasa mahu putus asa dan tidak sabar mau pulang pergi kolej sekarang juga.

4 doakan nina naik pangkat :):

Hafiz Yusof berkata...

good..2 minggu jer pun u..

rasa best kn bila exam abis..

jom kita nyanyi lagu sudirman sesama

nina suhaina berkata...

hehe..ye wak..nasib baik ada 2 minggu..cuti lelama pon boring jugak..

rasa lega kepala lepas exam..

jomjom nyanyi..eh tapi kalau aku nyanyi katak pon segan..hoho.

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Ngaaaa.

maya fareda 0ke bukan maya l0lly.


wek wek wek.

nina suhaina berkata...

hahaha..okeh i ubah yangg..khas untuk you..
ekekke...