Isnin, 12 April 2010

semerah cinta stilleto..


gambar ni aku amek dari incik wikipedia..hoho..terima kasih incikk..hihi..(eh incik ka..wakluu)

urm aku baru balik sebenarnya dari GSC tengok semerah cinta stilleto. bukan baru jugak la. da dua tiga jam juga aku da menghadap laptop ni.
bila cakap pasal filem ni aku memang tak boleh berhenti dok sengih2..filem ni memang lawak betul la. padan la dia dilabel filem komedi romantik. dan bila tengok aksi farid ngan lisa, aku pon rasa nak bercinta gak (sepuk gak nina ni karang..) haha..memang best la dan aku rasa tak rugi tengok filem ni.

time aku pi panggung tadi kebanyakannya yang datang memang remaja la dan yang menariknya dorang ni pon datang ngan family macam aku gak. tapi yang aku paling bangga bila aku adalah pembeli pertama untuk tayangan hari ni filem tu..haha..harusnya David Teo bangga ngan aku *sigh*

ya, memang banyak pengajaran yang kita leh dapat daripada watak leto ngan stila tu dan yang paling penting, tak ada yang sempurna di dunia ni. " ketidaksempurnaan diri awak, keluarga awak, hidup awak adalah kesempurnaan bagi saya"..hihi..aku memang tersentuh betul tengok filem ni. tapi dalam pada tu memang gelak gak la habis-habisan ngan penonton-penonton yang lain sampai kekadang aku rasa macam terlupa lak nak kontrol ayu..muahaha..

bila babak leto ngan stila jalan2 tepi kolam memalam tu macam sweet la plak aku nengok. haha..da la sweet pastu aku rasa sangatlah best dan aku pon nak mandi jugak kat tempat kolam gitu weh. isk..ni yang buat aku rasa nak belajar berenang sekarang ni wei..Daniel Bego, please ajar me berenang sekarang wokehh (pangg juga kat situ..haha..)

nila tengok kenchana dewi lagi cakap india abeslah aku terus sengih walaupun hakikatnya tak faham langsung. dan memang tak terasa la filem ni da sampai penghujung. makin dekat nak abes, aku makin banyak gelak lak..dan tanpa disangka, oh men..kamal adli ada kat dalam filem ni..hihi..

aku tak bolehlah nak cerita banyak2. karang tak suspen plak. pasni kalo ada masa aku nak tengok gak lagi..hihi..memang lawak..


2 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

bape bintang k0 bagi citer neh ?

nina suhaina berkata...

aku rasa dalam 3 jak la aku bagi sebab jalan cerita dia masih gak macam cerita cinta yang lain..hoho..