Rabu, 10 Mac 2010

esok da khamis..

uwarghh..sedar tak sedar..pejam celik pejam celik esok da hari khamis..isk isk isk..tahu tak maknanya bila esok da hari khamis? huhu maknanya cuti aku da nak habis. huh tanpa aku sedar masa berlalu begitu pantas dan rasa malas pula mau pegi praktikal isnin la..haha..biasalah da lama cuti kan.

kadang-kadang rindu juga dengan dorang di lab tu. macam mana la agaknya perkembangan blood bank tu. harap2 banyaklah dorang dapat sumbangan darah. rindunya tidak jumpa dorang dan pergi buat kempen sama-sama. esok, dorang akan pergi maktab kalau semuanya berjalan mengikut apa yang dirancang. tapi aku tidak pergi la esok. aku kan tengah cuti. lagipun aku mahu menenangkan perasaan sendiri. haha..

nervous betul menunggu isnin ni sebab aku akan pergi hospital negeri untuk seminggu..adakah aku akan okey di sana? macam mana la staf di sana tu ar.. semua ni ganggu fikiran aku pula.
aku pon tidak keluar rumah lately ni. mood sekarang adalah mood untuk bertapa di dalam rumah jak jadi aku duduk rumah jak la.

aku tetiba teringat salah satu komik jepun yang aku baca tu. dia kata kalau kita mahu lupakan sesuatu, kita mesti jauhi dia..adakah itu yang aku cuba lakukan sekarang? haha..I'm currently in normal mode..

2 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

jgn bimbangggggg. d0a je kamoo oke2 kat sana oke ?

jauhiiiiiiiii die ? hahahhahah ! jgnnnnn dekati dieee dekatiiiiiiiiiiii :D

nina suhaina berkata...

terima kaseh la yang..
sayang kamooo..hihi..