Selasa, 16 Mac 2010

hari kedua..lalala..

memandangkan aku hanya ada 4 hari di queen, jadi aku update la entri hari-hari dengan selambanya untuk cerita tentang queen.
sampai jak di parking yeah mood aku terus jadi sangat gembira..guess aku jumpa siapa? yeahh..aku nampak sir joseph dan dengan selambanya aku telah meng 'hon' cip. haha..nasib baik cip tiada sakit jantung kalau tidak abeslah aku berdosa. haha..sempat juga borak2 ngan cip sekejap dan cip bawa pi mobile esok pi kota belud..yeyehh..see, I'm going to my place of birth..sangat teruja + gembira untuk kembali ke kampung halaman..so tomorrow will not going to queen lorh..

hari ni aku datang awal sket. datang jak terus tercongak di kauter baktik ngan selambanya. pastu sedar2 da jam 8 dan waktu untuk bekerja..haha..start kerja aku di seksyen wound la apa lagi. ni hari terakhir aku di seksyen ni. arini sampel agak banyak la juga. selain buat ujian biokimia, aku juga kena baca result yang dapat tu. ngehh..see thanx to madam Indra that thought me a lot.

lepas buat tu aku pi buat media lak lagi. eh silap silap. bukan buat media tapi tengok mr kassim buat media..ngeh..masa mau tuang media tu memang tangan aku gigil2..haha..seb bek aku tidak kena suspek parkinson.huahua..

sepanjang hari ni aku buat streaking jak. memandangkan andrian tu suda berhijrah ke serologi (walaupon ada jugak muka dia tercongak di baktik bila da jam4) jadi aku pon dapat la juga buat swab genital. yeah luckily staf2 sana sedia membantu macam kakak2 di likas yang tersayang juga..thanx a lot guys..

arini juga dapat balik awal pi rumah dari selalu tu..haha..jadi sekarang? macam biasa masa tuk tidur..gud nyte..

2 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

mamettttttttttt !

HAHAHAHAH.

buat media ? ape tu ?

nina suhaina berkata...

wakaka..media tu macam agar2 la ko selalu makan tu lolly..tapi yang ni khas tu buat tumbuhkan kuman..