Ahad, 31 Januari 2010

penat dow~

motip gambar ni? nak bagtau jalan raya sangat sesak waktu pagi wokehh dan kaki aku ni pon da lenguh..hahaha..

yeah..bila cik salju tanya mana entri baru barulah aku sedar yang blog ku ini telah lama tidak di updatekan..uwarghh..kenapalah aku boleh terlupa ni.

isk, sebenarnya aku takda masa nak meg'update'kan blog ni memandangkan ada masanya aku kna bekerja tujuh ari seminggu.

apa yang aku buat kebelakangan ni ar? kejap ar kejap ar mau fikir jap..oh, sepanjang minggu ni sebenarnya aku banyak terlibat dengan aktiviti derma darah hospital..adatlah budak praktikal kan..lalalalala...
apa lagi aku nak cerita ek? yeah..aku telah menonton adnan sempit wokehh..sangat bangga la wahai kawan2 memandangkan aku telah menontonnya..aku memang tak boleh tahanlah bila tengok wayang tu sampaikan kak c-la yang ayu gitu tu(eh ayu ke? hahahah =p) pon tergelak2 dalam panggung..adoi sungguh tak boleh blah jugaklah..mama siap cakap lagi nanti kita tengok tuk second time ek..hehe..mama, siler blanja anakmu ni plak tiket wokeh..hahahaha..

aku terkejut jugak tengok shaheizy sam tu boleh berlakon lawak..teringat along punya dialog "kerana nila setitik rosak mat rempit sebelanga"..haha..aku memang gelak abes2 an bila sam pnya dialog yang " aku nampak ko ni kecik besar kecik besar je bro" muahaha..

oh ya, beberapa hari lepas aku p 1borneo dan aku sangat teruja bila melihat ada tempat memanah suda..wah, hepinya..aku memang da lama menyimpan impian ni mau memanah dan sekarang peluang suda ada di depan mata..haha..so jom la kita pi memanah weh..sangat teruja wokehh..
sok mau p kerja lagi..dan my lecturer will be there also..harap2 semuanya berjalan dengan lancar..jom2 pi derma darah..nanti aku cerita lagi wokeh..
sangat panas cuaca sekarang ni..jom minum air kelapa muda..

3 doakan nina naik pangkat :):

Nadya berkata...

nina. knp muka ko semakin matang.... tanda2 mo kawin awal tu tau,..hahaha

saljuhumairah berkata...

erm...bermula awal tahun tempoh hari, jadual bekerja penuh ya amat...kalau cik mamet bekerja 7 hari seminggu,,,ambo kerja 8hari seminggu rasanya...memang tak sempat nak update blog..tahap motivasi dalam diri menurun mendadak..tapi selamat kat sini tak de kesesakan...sbb tinggal dalam kampus..hehe

nina suhaina berkata...

nad :nah..mesti matang woo kalo nda kna igt aku ni nanti budak2 yg sesat di hospital..
lukisan pena : dlu ok la duduk di kolej tp skrg bila praktikal ni tinggal tempat lain da..