Rabu, 3 Februari 2010

aku ^_^

aku penat betul aritu. eh aku ni macam setiap hari penat dow..tapi takpa2 at least berat badan aku da turun sekarang *sigh*..da la penat then aku mengantuk lak tu..semalam tidur jam 2 pagi siapkan assignment aku..huhu..dan hasilnya? saya bangga menjadi anak Malaysia..hahaha..

jadual aku padat betul pagi tadi..sampai lab jak memang banyak sampel yang perlu kena handle..mujurlah aku cuma tukang demo jak sekarang ni. biasalah pagi2 banyak sampel..dan aku hanya selesai jam 10 pagi wokeh..sungguh lapar juga la tadi. nasib baik ada nasi lemak di pantry kalau tidak menanggung kelaparan la aku sampai lunch break..haha..

lepas jak demo aku sibuk update buku diari aku lak lagi..hah padan la muka aku buat kerja tangguh2 tengok kan da kelam kabut..huhu..
punyalah banyak mau kena update sebab sedar2 bila da siap tu da masuk pon lunch hour..apa lagi makan la geng..lepas makan tadi budak2 kolej swasta yang praktikal sama2 kami tu buat pembentangan..lama juga la dorang bentang..bila dengar2 dorang bentang ni tetiba teringat kolej..uwarghh..sedih bila madam Indra yang penyayang tu da takda lagi..madam memang besh la..walau pon madam da kat KL madam tetap besh ( siler bangga kna puji ni wokehh...hihi).

pembentangan ni memang lama bebenor sedar2 jam da masuk 445 petang wokeh. dan mata aku memang da nak terkatup rapat..lepas abes jak waktu kerja, aku terus la pi amek kak c-la dan tiada saty hari pon yang aku lalui ke sekolah dia ni tanpa jammed. dan kesannya, aku makan limau mandarin la di kereta sebab kerta tak pandai gerak2..sejam wokeh aku stuck dalam jammed tu..rasa macam sedap betul kalau tidur..

aku nak tido la sekarang..esok penyelia mau datang pi hospital. harap2 semuanya berjalan dengan lancar..lately ni juga aku banyak involve ngan tabung darah bergerak hospital ni..ke hulu ke hilir mengumpul darah.hehe.. selamat malam ~

p/s : sejak ada punch card ni, tiap2 ari ku terkejar2 nak sampai awal..haha..memang nervous2 jugaklah..hehe..aku nak order novel baru anis ayuni ni..hehe..arghh xsabarnya =)

2 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

nak 0rder novel anis ayuni ?

baru kuar kat pasaran eyh ?

nina suhaina berkata...

blum kuar lagi..
dia kata time pesta buku bulan mac nanti ada..
nmpk pon kat fb dia je =) hehehe..