Ahad, 3 Januari 2010

azam tahun baru..

yeah..masuk hari ni da 3 januari rupanya..semua orang dengan azam baru yang berkobar2 dan aku?? hehe macam biasalah jarang mau ada azam baru..aku memang jarang ada azam baru..mana tidaknya time orang sibuk countdown aku lak lena dibuai mimpi indah..hehe..
ketepikan dulu soal azam tu...tiap kali tahun baru menjelma aku akan menjadi sedikit sentimental..knapa? kerana beberapa hari kemudian umur aku akan meningkat. semakin umur aku meningkat semakin kerdil rasanya aku di sisi ALLAH.. terlalu banyak dosa yang dilakukan secara sedar ataupun tidak. apa yang terdaya hanya lah memohon keampunan-Nya.
tahun ni aku mahu jadi lebih baik dari tahun2 sebelumnya..sekarang aku terasa beban yang tergalas di bahu..aku harap aku mampu menjadi seorang muslimah yang diredhai Allah..aminnn..

0 doakan nina naik pangkat :):