Sabtu, 9 Januari 2010

aku dan dia..

ni cerita semalam..tapi memandangkan aku tengah malas untuk berblogging jadi aku biar jak lah dulu entri ni. sebenarnya entri kali ni untuk nurul..sebab ni adalah cerita tentang aku dan dia..haha..
sebenarnya, semalam aku sekeluarga pergi hantar nurul di yayasan sabah tuk majlis penyerahan pelajar yayasan sabah ke semenanjung. dan gambar di bawah ni adalah aku dan nurul selepas sesi pendaftaran pelajar tajaan biasiswa yayasan sabah..


see my sister dan me nampak tak jauh beza padahal gap umor kitaorang sangat jauh.

lepas pendaftaran kami pon masuk ke teater tun hamdan. masa pendaftaran ni pon aku da nanges da..sungguh sedih tuk bagi adik tunggalku ini pergi. time tu cuma ada aku, mama dan nurl. then tidak lama bapa pon sampai. kami pakai dua kereta sebab aku kena pi hantar kak c-la mengajar tidak lama lepas tu. then, bila start jak sesi ucapan2 aku pon blah amek kak c-la dan before ucapan tu tamat aku da ada semula kat situ..hehe..and once again, lam kereta pon aku sempat nanges juga..huhu..apa daa..

bapa and mama also there =)

lagipon aku pulang untuk amek kamere. maklumlah time datang aku tak terfikir pon mau bawa kamera tapi kemudian rasa rugi plak teda kamera..bila start jak sesi bergambar aku pon dengan selambernya ambik gambar kat depan..


nurul siap bgtau kat qunut tengok kat aku yang tengah mengambil gambar..memang kanak2 jugaklah.

lepas sesi bergambar tu, kami pon pulang sebab flight adik jam 455 petang..so ada banyak masa lagi. sampai di rumah tak sempat tidor pon da gegas2 hantar kak c-la mengajar. dari penampang terus pi airport dab ternyata aku sampai lebih awal dari nurul sendiri..haha..

dan bila di airport ya ALLAH sekalik lagi aku menangis (sungguh comot wokehh).after nangis2 tu aku sempat lagi amek gambar dan hasilnya tadaa...

nurul wit mama

dan tadi bila hantar kak c-la tadi pagi tuk merentas desa skalik lagi aku menangis..so better aku stop before aku cry and cry again..

3 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

haha.

lepaskan je adik pergi =D

biasa rr tu :))

saljuhumairah berkata...

Posting yang beremosi..
kisah cinta..

nina suhaina berkata...

lolly : a'ah..biar jak la dia pergi..lama2 nanti mesti besa kan :)
lukisan pena: cinta seorang kakak buat adiknya :)