Selasa, 5 Januari 2010

hari bekerja ~

assalammualaikum..fuh, aku rasa macam lama betul aku telah mengabaikan blog aku ni (walaupon hakikatnya tidak =p) mujurlah malam ni ALLAH masih memberikan aku peluang untuk tulis entri ni..tidak macam semalam. terus pengsan sampai pagi..haha..
sebenarnya sejak semalam aku mula bertugas di hospital tut tut tut tuttttt... jabatan apa? hah, biarlah rahsia.

awal pagi semalam aku dengan semangat plus gigihnya pegi la hospital..malangnya jammed teruk di tengah jalan (besa la pagi2 kan) dan membuatkan kepala lutut aku semua lenguh..awal2 sampai sana tu macam biasalah ada taklimat, jalan2 keliling hospital, dan bla bla bla la.

lepas habis office hour, aku terus blah ambil kak c-la lak di sekolah dia dan jalan tersangat jammed okehh..sampai sekolah dia jam 6. itu ini itu ini jam 9 baru aku sampai rumah..haha..itu tu lepas singgah2 somewhere la. sangat penat dan tidak larat..aku rasa mau angkat kepala aku pon tidak dapat..tapi MLT2 tu lagi lah penat kan..at least aku ni dpt la duduk seminit dua tapi dorang busy jak manjang..blum masuk phone yang sentiasa ringing..dan aku lak teruja dengan phone tu..haha..sungguh mangkuk pnya budak aku ni..hehe..

dan hari ni aku sampai awal sket dari semalam. banyak betul sampel yang kami terima hari ni. tapi aku paling suka UFEME la. then aku ada juga UPT untuk patient..hehe..
lepas tu abes office hour once again pi amek kak c-la lagi..tapi kali ni ikut jalan lain tapi Ya ALLAH jalan tu sangat jammed..lebih jammed dari semalam. tapi arini aku sampai awal sikit la. jam 7 malam da sampai rumah. sempat la maghrib di rumah. mau bawa nota gak sok..senang sket mau examine UFEME sok..hehe..

pastu baru ada chance mau update facebook aku..fuh..lepas ni rasa mau tidur..mata gila nda larat. nda sabar mau jumpa kakak2 MLT yang best tu..paling penting banyak yang aku dapat belajar walau baru 2 hari..esok mau sambung belajar lagi..oh ya, besok busy mau update buku log lak lagi ngan diari..hehe..mau diet juga..harap2 leh kurus sepanjang praktikal ni..

p/s : tetap takut plus debar2 bila sorang2 kena guna lift,,huh, sangat mangkuk lah juga. mama sibok nasehat nurul yang mau pi sambung belajar hujung minggu ni..kecik2 da merantau..hohoho..

0 doakan nina naik pangkat :):