Sabtu, 26 Disember 2009

aku yang terselamat.. ~

urm tajuk entri aku kali ni ada kaitan dengan apa yang aku baru jak lalui tadi..sampai sekarang aku masih takut sampai tidak dapat berfikir apa2..tadi nyaris2 aku kemalangan..bukan sekali nyaris tu tapi dua kali berlaku nyaris tu..

ceh, tiba2 aku lompat pi klimaks tidak tahu mana pendahuluan cerita ntah apa semua..actually tadi aku, kak c-la dan nurul pi la bandar..macam biasa la jalan mau cari barang. sampai jak bandar memang jammed sampai teda tempat mau parking. jadi aku pon pegilah wisma merdeka kunun mau parking sebab itu jak dekat dengan segama kan..ntah macam mana bila sampai di tengah2 mau pi parking tu (sebelum kaunter parking tu la) jammed dan aku terstuck di tengah2. time break tu memang la tiada masalah tapi bila aku mau naik tu tiba2 kereta tu reverse plak. punyalah aku takut time tu. itu satu. kemudian bila mau lalu palang di tempat parking tiba2 kereta tu ter'reverse' dan ternyata la aku tersalah masukkan gear. mujur ALLAH masih sayangkan aku kalau tidak aku rasa da lama kereta belakang tu cium bumper belakang kereta tu. aku memang takut...kak c-la pon suda sampai menjerit..keadaan time tu memang teruk dan ngeri..

lepas jak gitu terus aku tidak jadi parking dan turun bawah..lepas ni aku rasa memang wisma merdeka tu jadi black list la aku takkan naik lagi parking di situ dan sekarang aku mula fikir untuk 'berehat' seketika daripada memandu. memang macam aku terbayang2 lagi time tu dan aku tidak tahu bila trauma ni mau hilang..tapi cuma tinggal seminggu sebelum aku melapor diri di hospital tu. semoga ALLAH memberikan petunjuk Nya.

hampir 21 tahun aku hidup dan memang inilah detik paling teruk dalam hidup aku..memang mengerikan dan menjadikan aku sedikit trauma..tu jak la aku mau cerita..mau pegi menenagkan diri dulu dan membina kembali semangat aku yang telah hilang ni..terasa hidup aku seakan2 menjadi sepi dan seperti separuh jiwaku pergi =( nanti aku cerita lagi..assalammualaikum..

0 doakan nina naik pangkat :):