Khamis, 17 Disember 2009

princess n da frog ~

tiket wayang aku semalam..hoho =)

aku baru jak tengok wayang semalam. sebenarnya tidak plan pon tapi bila satu taman ni black out kak c-la pon bagi idea yang sangatlah bernas iaitu menonton wayang.lalu dalam kegelapan kepekatan malam tu aku, mama, nurul dan kak c-la pon jalan la pi tengok wayang. mujur dekat..
sampai sana wayang memang mau mula suda. nasib baik sempat. tapi dorang 3 tengok 'santau'. cis ~ memandangkan aku takut dan bagi mengelakkan aku tak dapat drive pulang (alasan yang sangat tidak logik..haha) aku pon tengoklah princess n the frog..

mula2 masuk tu aku tak expect sumthing yang boom ka sebab besalah nama jak suda kartun kan. dalam kepala aku memang terbayang suda mesti macam yang aku baca di buku cerita time budak2 dulu.
tapi rupanya bila wayang tu start jak dia memang berlainan dari yang kita baca time budak2 dulu..kartun ni memang best dan lagu2 dia pon siok juga walaupun cuma dalam kartun..paling penting filem ni ada moral value yang dia mo sampaikan..hehe..
aku rasa filem ni memang best tapi tidak boleh la aku cerita panjang-panjang kan sebab filem ni baru keluar kan? tapi itulah. filem ni kasi tunjuk macam mana dalam hidup ni banyak perkara yang kita tak expect boleh berlaku termasuk jatuh cinta dengan orang yang kita tak suka..haha..yeah.
kalau ada kesempatan aku memang mau tengok lagi filem ni. hah bestnya...ok, nanti aku cerita lagi..jenguk2 facebook luk..

0 doakan nina naik pangkat :):