Jumaat, 18 Disember 2009

penat ~

assalammualaikum..yeah..salam maal hijrah 1431H. semoga tahun baru ini akan menjadikan kita lebih baik daripada tahun2 sebelumnya. tapi aku bukan mau cerita pasal tu sebenarnya. tapi pasal penjelajahan aku hari ni. isk, penat sungguh sampai tidak boleh cakap.
semua mula jam 11 tadi..fuh, pengembaraan bermula dari jakel tuk beli baju sekolah nurul..then dari situ jalan2 lagi sampailah di bandar dan situlah episod sedih aku bermula.
punyalah jammed bandar sampai aku rasa macam mau bagi award paling teruk tu di bandar ni jak...argh sangat geram jak..nyaris2 kaki aku patah asyik tekan brek..mana tidaknya kereta banyak betul sampai tidak boleh bergerak..fuh, mujur aku dapat parking di mall tu walaupun di tingkat 6..sungguh sengsara. sakitnya kaki aku..
aku memang penat sampai novel "cinta datang lagi" yang aku baru beli pon aku belom sempat baca..argh sungguh penat dan sekarang aku mau tidur.

0 doakan nina naik pangkat :):