Jumaat, 11 Disember 2009

aku yang terlupa..

fuhhh...( setelah sekian lamanya dapat juga aku update blog aku ni sambil batuk2 ). masuk arini da lebih seminggu aku batuk dan aku sungguh risau. kenapa aku risau? nanti lab bagi report "acid fast bacilli seen" plak. kalo yang tu ada la report tu pesakit tibi, menunjukkan ada mikroorganisma yang bernama Mycobacterium tuberculosis di sputum tu. nauzubillah..nasib baik batuk aku da wokey2 sket berbanding hujung minggu lepas. eh, tetiba aku da masuk mikrob pula..isk isk..aku bukan nak cerita pasal ni sebenarnya..

aku mau cakap tentang apa yang aku buat lately ni..sejak first day aku smpai kat rumah ni,boleh dikira berapa hari jak aku benar2 stay kat rumah..yang lain tu aku merayau la ngan dorang mama. penat memang penat tapi memang enjoy..paling enjoy bila prepare kawen kak atin..time tu tak terasa penat langsung sebab kumpul2 ramai2 satu family..memang kecoh. masing2 borak smpai lewat malam. itu yang aku sampai lupa mau update blog..hoho..

lately ni juga aku selalu pergi 1borneo..besalah lepak2 harris tapi teda juga buku baru..yang ada tu pon aku da beli. dua tiga ari lepas aku pegi centre point..memang teruja.haha..pasal lama tidak pegi kot..ada juga lah beli barang2 sikit. esok pon aku busy juga. esok plan mau balik kampung..yeahh...harap2 smua berjalan lancar..nanti aku sambung tulis lagi ek..aku da malas..assalammualaikum..

0 doakan nina naik pangkat :):