Sabtu, 19 September 2009

salam aidilfitri semua..

ni kad raya yang kawan2 sekelas aku bagi..masyeh korang..



p/s:kad raya ni untuk semua yang bagi aku kad raya dan semua yang mengenali aku walau dimana jua anda berada..syukran jazilan anta wa anti..


Dua tiga arini aku asyik pasang lagu raya jak..tahukah anda mengapa? Iya, tepat skalik sebab malam ni adalah malam melihat anak bulan..walaupun cuti aku hanya bermula sehari sebelum raya (hari ni la tu) tapi aku tetap pulang ke kampung halaman..haha..balik kampung..oOoO balik kampung hati girang.


Aku baru jak sampai rumah petang tadi. Terus jalan kejap ngan mama dan nurul. pastu berbuka jak dengan semangatnya aku cuci tingkap dan tolong pasang langsir. ekeke..
Tidak sabar betul mahu berhari raya sok. aiseh..terujanya..tapi still berpada-pada gaklah.


Selain tu aku sibuk dengan kebun aku ni. Aish sejak kebelakangan ni aku memang jadi petani yang berjaya betul la. Teruja tengok tanaman aku tu tumbuh dan aku akan terus berusaha. Haha..


Di kesempatan ini, aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai ada keterlanjuran kata silap dan salah selama ini. Semoga lebaran yang menjelma ini akan memberikan kebahagiaan dan keberkatan pada kita semua..InsyaAllah. akhir kata selamat menyambut hari raya aidil fitri maaf zahir dan batin.



0 doakan nina naik pangkat :):