Rabu, 2 September 2009

hehe..


aku baru habis baca novel ucapkan kau rindu-murni aqila tu. bila tengok watak adham tu memang gentleman dan aku rasa setiap wanita mesti mengimpikan lelaki idaman macam adham tu yang tenang jak. bagi aku, bertemu lelaki yang macam adham tu akan menjadi salah satu perkara terbaik dalam hidup.

penyabar dan beriman. aiseh..nampaknya buat sementara waktu ni lelaki idaman aku macam adham la plak. punyalah caring..teringat plak watak dalam filem G.I Joe yang aku tengok baru2 ni. tapi, bila baca pasal bercinta satu tempat kerja ni, aku serta merta teringat rakan2 sekolej aku *sengih* urm..kadang2 memang manis untuk dikenang tapi pasti ada hempedu yang datang menyapa.

hehe..stakat ni best juga perhati gelagat diaorang tu. urm novel ni memang best. rugi sapa yang tak beli. aku memang teruja baca novel ni tadi.

0 doakan nina naik pangkat :):