Selasa, 22 September 2009

raya time

huh, arini aku rasa penat betul. macam tidak larat jak lagi badan aku ni. mana tidaknya, hari ni adalah hari untuk rumah terbuka family aku. so, memang penat sket gaklah. tapi yang bestnya dalam sibuk2 tu aku sempat gak 'lari' jap. terima kasihlah untuk uni ngan gurl (bespren time skolah dulu) sebab sudi datang open house aku. lepas open house aku, kitaorang mula gerak pi rumah ex classmate yang lain. fuh, lama tidak jumpa dorang.

walaupun aku fobia + takut mau drive tapi tadi aku kena drive juga kalau tidak macam mana mau pulang. Tuhan saja yang tahu perasaan aku time tu. rumah yang pertama kami pegi rumah pami. makan2 jak sini pastu pi rumah ary lak.

di rumah ary makan lagik sambil ambil gambar tapi gambar tu di kamera ary so kena tunggu ary letak di facebook la dulu baru leh amek. ada tono ngan topex gak. memang excited jumpa dorang. lebih2 lagi topex. memang banyak betul kenangan dengan dia lebih2 lagi sebab kami adalah kawan baik. macam reunion lak dan memang riuh rendah kami. lama tak jumpa macam2 cerita yang timbul dan pastinya saban tahun memang muka2 ni la juga yang akan berkumpul di hari raya. kalau tahun lepas ada yang datang berpasangan, tahun ni semua(baca:ada yang memang single la..haha) datang secara solo sampai betul2 nampak macam perjumpaan budak sekolah menengah..argh..rindu betul dengan kenangan kita dulu..haha..

lepas tu, pi rumah enab lak. tapi aku tak lama sebab kena balik awal sebab ramai sedara datang rumah kan. tapi, ternyata aku rugi sebab bila sampai rumah aku da terlepas jumpa kak atin ngan miaw..hoho..

sampai rumah jak ada pakcik mali's family, pakcik majin's family, abg li's family. then, tidak lama gitu baba pon datang ngan family (baca:abang mama aku yang memang kitaorang rapat).

paling best bila jumpa pakcik majin's family sebab dorang kan tinggal di semenanjung jadi memang susah mau jumpa. jumpa ibu (baca:isteri dia la) tadi dan dia pon tak berapa caqm aku da. maklumlah da dewasa.huahuahua.

dan sekarang, aku sibok update blog ni plak. aku rasa da penat ni. jumpa lagi. assalammualaikum..

0 doakan nina naik pangkat :):