Rabu, 23 September 2009

raya lagi..

assalammualaikum..
apakah cerita hari ni? hah, arini ada cerita best sket. tadi macam biasalah arini kena pegi beraya lagi. tapi, awal2 pagi lg ada adegan dramatik suda. bila aku tgk hp aku jam 10 bru aku sedar ada mesej dan call dari kak atin (kakak sepupu aku yang kami rapat). risau juga. then, rupa2nya kami dapat jemputan untuk pegi open house family tunang dia ^_^ yihaa...jadi, dalam jam 12 gitu aku satu family pegi la rumah dia. hoho..

sampai jak sana ada baba's family..maklumlah biras dia kan. then kami pon apa lagi makan lah. kek coklat dia memang sedap. nyum nyum..aku makan nasi jak ngan sayur campur plus serunding. no more lemang dan rendang sebab aku takda mood. ada tembikai juga jadi arghhh..aku gumbira..

lepas makan, borak2 lagi. then tanpa disangka2 yihaa ada sesi bergambar juga. kami pon bergambar la one family (baca:bulan 12 nanti memang sah la kami jadi one family..insyaALLAH ^_^) cantik gambar tu. lebih2 lagi amek ngan bakal pengantin kan..haha..

lepas dari sana, kami pon balik la kampung. hari ni pi rumah pacik mali lak. aku makan ketupat jak. still kenyang lagi dari rumah tunang kak atin tu . kami situ dalam sejam jak. then pulang rumah lak.

esok turn rumah kak anis lak..tak sabar mau pi rumah dia. kak anis memang sportting gila. haha..tapi yang pasti seminggu cuti ni aku sibuk main dengan dayana (anak kakak sulung aku tu). aku memang mudah betul geram tengok baby ni. mesti rindu ngan dia nanti.

urm jari aku pon da penat so jumpa next entri..mata aku pon mengantukk..zZzZz...

0 doakan nina naik pangkat :):