Ahad, 2 Oktober 2011

oncall pertama..

salam~

ceh, tajuk entri meang tidak boleh blah. kakaka..sebenarnya, aku secara rasmi suda selesai 3 bulan tempoh percubaan di makmal. jadi, sejak seminggu yang lepas aku sudah menjadi staf secar rasmi :)

dan tadi, adalah oncall pertama aku. maksudnya hari ni hari pertama aku bekerja diluar waktu kerja aku. seriously aku sangat penat sekarang. mana tidaknya, dari masuk kerja jam 3 petang sampailah aku balik jam 10 malam tadi, makmal sentiasa sibuk.

dan aku juga penat menjerit yang amat. mana tidaknya, incik sonny sibuk kejutkan aku dengan kak tina. sudahlah aku ni memang penakut yang amat. ditambah lagi dengan incik sonny yang pengacau, seriously memang aku menjerit jak tadi.

dan sekarang, aku macam mau demam. so, tidur dulu ya. penat lak aku menaip. sambil mau gambar pun nda sempat. hahaha..

0 doakan nina naik pangkat :):