Khamis, 6 Oktober 2011

061011

salam ~

hari ni hari lahir kak c-la yang ke err 26 tahun. haha..jadi, memandangkan hari ni aku kerja pagi, jadi mama pon plan la kononnya mau buat suprise untuk kakak. jadi lepas balik kerja, aku pon cepat-cepat pergi strawberry cake house yang jarak dia cuma sepelaung tu. tapi malangnya pilihan kek tidak banyak. jadi pilih punya pilih, inilah hasilnya,


kek perisa yam cheese. hehe..yang penting buah strawberi dia sangat manis okehh :)

yang lucunya, kejutan tidak menjadi bila time kakak balik dari sekolah, kakak terus buka peti sejuk...jadinya, nasi sudah menjadi bubur. huahua..lepas sembahyang maghrib, kami pun dengan tangkas dan pantas pergi pizza hut sebab kakak kata dia suda beberapa hari teringin makan spagetti. iyalah tu ;paku ikut jaklah. yang penting orang belanja ;)



macam biasa, ni air pepsi aku dengan mushroom soup. sup ni sebenarnya bukan aku minum sangat pun T_T Fungsi utama dia pada aku hanyalah untuk mencelup bread. pepsi ni standardlah tiap kali datang pizza hut mesti minum pepsi..kesian dinding usus aku. sabar ar...


garlic bread idaman ramai..yeahh..tapi aku makan dua potong jak. maybe sebab sebelum jalan aku suda makan sepotong kek jadi aku tidak terasa lapar lapulak. rugi tidak makan ni banyak-banyakk..dan menu paling last mestilah menu idaman hati pengarang jantung family,


pizza hawaian tunaaaaaa...terbaik dari ladang lah. banyak-banyak pizza di sini, aku cuma suka yang ni jak. erk maybe sebab aku memang peminat tuna. jadi apa saja berkaitan tuna terus jadi kesukaan. LOL.



aku makan sikit jak. dua potong. yang lain tu mama dengan kakak la makan walaupun kakak sudah menikmati sepinggan spaghetti time tu dan mama pula menikmati rice with chicken curry..tapi yang aku tidak faham nampaknya tiada satu pon gambar pasal birthday girl diambil sejak tadi. haha..apa boleh buat..terima kasih untuk kak c-la yang belanja makan hari ni. esok lusa tulat belanja la lagi..

p/s: masih dalam misi mencari tudung syria warna turqouise. hoho..

0 doakan nina naik pangkat :):