Rabu, 3 November 2010

goodbye praktikallll!!!!!!!!!!!

salam..
ya, mari menari ala2 latin kejap. haha..alhamdulillah secara rasminya hari ini adalah hari terakhir aku menduduki exam. haha. ayat memang tak boleh blah padahal exam cuma dua ari jak. compared ngan paper2 semalam, aku rasa macam mau meraung2 bila duduk exam histologi tadi. adoii..damn susah.

selepas tamatnya exam ni maknanya tamatlah tempoh praktikal aku di HWKKS ni..yeahh yippa yippa alhamdulillah. dua hari yang lepas semasa sir wan datang untuk bagi taklimat untuk exam, sir wan suda bawa tiket untuk pulang ke kolej semula. again say thanks to Kementerian Kesihatan Malaysia kerana memberikan saya hotseat. wakaka..

tidak sabar untuk bergelar final sem ni. sebaik saja result dikeluarkan maka officially la aku akan jadi dak final sem. wakaka..harus bangga walaupun migrain bagai nak rak.

tidak sabar untuk balik ke kolej tapi berat hati lak untuk tinggalkan daktu. cehh dan2 mood nak jadi jiwang lak. haha..ari last exam baru daktu nak cakap good luck. cis. haha..ari2 sebelum tu sms biasa2 jak. dan aku pon dengan semangatnya lah konon menjawab exam. siap tayang ngan kingsz lagi sms good luck aku tu. excited ka apa punya budak. huahuahua..

ni gambar ngan pensyarah dan pengetua kolej aku (baju purple) yang baru tiba dari kuching. beg yang lecturer lelaki aku pakai tu la mengandungi soalan exam. hahaha... thanx to daktu yang tercinta yang tolong ambil picture ni dengan cantiknya..ekekeke *terperasan lagikk*

buat yang lawat blog ni, thanx ar kawan2. once aku da sihat nanti aku akan lawat korang ar. dont worry..hihi..

p/s: time aku taip entri ni, aku tengah selesema. doakan aku cepat sembuh ek. dan good luck kepada HWKKS sempena penilaian ISO. chaiyok guys :)

2 doakan nina naik pangkat :):

intanurulfateha berkata...

seme3 ke?
mkn ubat!!!!!!

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

byeeeeeeeeeeeeeeeeeee2 hhah!


meh j0in c0ntets meh =)