Jumaat, 26 November 2010

insyaALLAH :)

salam~


alhamdulillah :) arini sebenarnya ari yang paling debaran sekali. tapi dalam debaran tu pon boleh pula lambat bangun arini. okeh sampai lab tepat2 jam 8. huahuahua. memang risau la selagi belum dapat result. sampai lab jak memang perasaan panik tu bertambah. mula-mula call sir wan tanya result. tapi malangnya result tiada dengan sir wan.

lepas tu dalam jam 11 call sir harold lak. sebab sebagai penyelaras semester memang dia akan ada result. punyalah susah call sir. asyik engaged jak. tapi alhamdulillah dapat cakap dengan sir walau kena bebel juga la sebab ganti number handphone. *erkkk..two is better than one sir. that same goes to handphone number* huahua..

dan keputusannya, aku LULUS SEMESTER 5 dan LAYAK NAIK SEMESTER. seriously time sir bagitau memang airmata bercucuran. alhamdulillah segala perit jerih yang aku lalui berbaloi juga akhirnya. dan dengan adanya result ini bermakna aku suda tamat menjalani latihan praktikal secara rasminya. syukur alhamdulillah..

dan kalau korang perasan, "about me" tu da bertukar.
ni la about me yang baru. boleh fokus apa yang da berubah. hahaha...

ni about me yang lama.hihi..

terima kasih yang tidak terhingga buat semua patologi HWKKS yang tidak jemu2 mengajar dan memberi teguran terutama kak sal, kak lynda, kak liza, cip dan semua la. juga team mobile yang selalu menceriakan ari2 boring di HWKKS kak saerah, kak mia, sir walter, kak jen dan of course mami.

kawan2 kolej terutama kingsz yang selalu ada untuk bagi sokongan dan dorongan dan terutama daktu yang selalu ada untuk aku. thanx for ur understanding :)
okeh, tiba2 mood sedih. bye~



6 doakan nina naik pangkat :):

diriku berkata...

alhamdulillah =]

nina suhaina berkata...

alhamdulillah :)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

yeyyyyyyyyyyyyy.

gambateh baby:)

nina suhaina berkata...

yeayyy..da nak kerja ni..hihi..
bleh la melancong kat rumah ko nanti :)

FarhanaFabulous berkata...

wah..congrate dear..

nina suhaina berkata...

tq babe :)