Ahad, 8 Ogos 2010

two is better than one..

urmm ni cerita semalam tapi memandangkan aku tidak sempat mo update blog terpaksalah aku update blog arini..okeh okeh jom anggap cerita ni diupdate semalam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
arini macam biasalah aku kerja juga sebab ari sabtu kan. alasan kerja? tiada staf untuk mobile.huahua..mula2 aku memang malas mo pergi mobile ni. sudahlah aku jak sorang staf pastu daktu lagi tiada. tambah mengharukan bila kereta lagi kena pakai. takkan aku mau jalan kaki lak pegi hospital. last2 minit memang aku tidak mau pegi suda tapi bila bagitau daktu terus cakap takpa nanti dia tolong ambil. yang lawaknya bila aku da kata ya dia siap offer mau hantar pi kerja lak.

haha..jadi dia lak hantar aku. rasa macam menyusahkan dia lak. awal pagi tiba2 kakak suruh hantar dia pegi sekolah. lepas hantar kakak, balik rumah sebab mau mandi dan ready2 pergi kerja. pastu dalam jam 7.30 daktu pon datang. memang lawak betul la sebab first time aku jumpa dia awal pagi. aku memang ketawa sepanjang perjalanan. lucu kan bila jumpa dia.

lepas tu sampai hospital busy lagi sedia barang tuk mobile. angkat2 kotak semua. dalam jam 8 baru jalan pi sekolah menengah tu program prostar. aktiviti di sekolah tu tidak payah la cerita la. tiada sambutan pon sampai aku banyak termenung jak sana. suda tu buat kerja amal check blood grouping budak2..haha..

sejam sebelum balik tu aku da start sms dengan daktu. haha..sepanjang jalan dok sms. pastu bila sampai hospital naik lab kejap sebab kena hantar laptop bos. pastu ntah berapa banyak call daktu buat semata-mata nak kasitau dia da ada kat hospital.

balik dari hospital dia pi cari part motor dia sebab ada part motor dia yang rosak. aritu kan dia jatuh motor urmmm tak pasal2 aku berleter. tapi malangnya sepanjang masa aku tunggu di kereta jak. menunggu dia ni.

suda settle cari part motor dia tu pastu kami menjejaki 7eleven lagi sebab dia mau minum slurpee..adoii..memang aku rasa lawak betul. nasib baik dia yang driving jadi tidak dapatlah aku membebel.haha..eh aku memang tidak pernah driving pon kalau dengan dia.

pastu bila da dapat slurpee idaman kalbu dia tu apalagi cari makan lagi sebab aku lapar..grr lapar..sempat lagi la kami jalan2 kejap. tapi kalau orang nampak kami memang nampak pelik sikit sebab nampak macam bergaduh jak ni. tapi sebenarnya tidak. welll...itulah kami. haha..

suda gitu dia pon hantar aku pulang. hantar sampai depan pagar rumah la. itu sudah pasit. suda tu mau balik bergaduh lagi jugak. tapi malam ni tidak dapat ym macam biasa. suda tu aku tertidur lagi. kesian dia. sudalah dia kena diarrhea semalam pastu bila mengadu aku lak da tidur. aku memang rasa bersalah betul sebab kalau aku sakit dia memang berjaga sepanjang malam layan aku sms..ohh terasa kekejaman aku disitu..

*untuk daktu, sori banyak2 tak sangka tertidur semalam. ilysm okeh ;)

1 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

ohoiii jeles aii nyah.


tunjuk pic pakwe patttt!!!


selamat bpuasa sayang~