Selasa, 27 April 2010

menjelang exam..

gambar before CME with my uniform..sempat posing before bos datang. with kak lynda yang tersayang. my senior at college and of course at lab now. kak noy pon interframe gak.haha...

alamak..esok aku akan duduk exam semester 4 aku. maknanya ni exam terakhir untuk second semester aku ni. memandangkan aku sedang menjalani praktikal, maka untuk semester ni aku hanya perlu menduduki tiga kertas peperiksaan saja. jadi aku akan menduduki exam aku tu esok dan lusa. aku memang rasa cuak betul sekarang ni.

aku memang alergik sikit dengan paper biochem ni..oh men...aku rasa kepala aku da berputar ke utara dan selatan sekarang ni. tapi dalam pada tu aku sedang berfikir. ya sebaik saja tamat exam ni bermakna aku akan melangkah ke final year. sungguh tidak sabar rasanya.
kadang2 memang kena jadi operator gak di lab untuk jawab panggilan telefon..hihi..tapi jangan buat di lab ek tak pakai labcoat..huhu..

tamat final year bermakna aku akan memasuki alam pekerjaan pula seterusnya mematuhi perjanjian di antara aku dan penaja..huahuahua..nasib baik biasiswa kalau tidak mahunya aku fikir pasal mau bayar balik pinjaman lak lagi nanti.

aku da banyak perancangan pas tamat belajar. nak pi sana nak pi sini. time2 lom ada pakwe ni la aku nak mengukur jalan. karang bila da ada komitmen payah sket..hihi. ok la mau blajar sekarang. maka, tiada entri baru untuk esok dan tulat. doakan kejayaan bersama ar. so nervous..hope everything gonna be alrite ~
assalammualaikum..

4 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

gud luckkkkkkkkkkkk h0neyyyyyyyyyyyyyy





t keje ghegajen tau XD

nina suhaina berkata...

hehe yeah..da tak boleh memain sekarang..
tengxs ek..

Hafiz Yusof berkata...

u..gud luck ya..buat yg terbaik

nina suhaina berkata...

hehe thanks ek wak..