Rabu, 21 April 2010

laporan amali..siap gak akhirnya..

huaa..tajuk entri aku kali ni aku sengaja bagi panjang sikit. akhirnya, setelah sekian lama, setelah semester ni hanya tinggal seminggu sebelum final exam, aku telah berjaya menyiapkan kesemua laporan amali aku untuk tiga2 seksyen makmal yang aku tengah praktikal. fuhh..aku rasa da berapa ari aku tak tidur sebab buat kerja ni. dan aku memang puas hati dengan hasil laporan amali aku ni.

jadi sekarang aku rasa aku da boleh tidur dengan tenang, lena dan nyenyak..haha..dan pastinya bolehlah aku mula study tanpa fikir benda2 yang mau kena submit ke kolej..dan pastinya tanpa sokongan dari tutor, staf2 HWKKS dan kedua2 penyelia aku, agak mustahil untuk aku melakukannya..sayang korang semua :) dan doktor2 yang banyak menceriakan hari2 aku..haha..

banyak yang aku belajar 4 bulan bergaul dengan orang ni dan aku harap aku boleh mengaplikasikannya. haha..urm tu jak la..lately ni aku rajin lak blog walking but now masa tuk tidur. exam paling penting kena jaga kesihatan..

*terharu bila bos bagi kata2 semangat tuk exam dan sangat concern..cayalah bos ~ bos memang best la. baekkk punya..hihi*

2 doakan nina naik pangkat :):

Melz berkata...

omaigod . teringat laporan amali yang tah pape pastu kena lempar ;\ ahaha

nina suhaina berkata...

haha melz..tu memang la. tapi kena hadapi jugak la kan..hihi..tak pasal2 kena buat semula.