Jumaat, 23 April 2010

aku tengah cuti..yeahhh...

haha..mood aku sekarang tengah hyper gembira okey. apa tidaknya mulai rabu yang lepas penyelia praktikal kami bagi kitaorang cuti hinggalah ari rabu ni tuk hadapi final exam. mana tidaknya, kalau kat lab memang tak dapat studi la. mana busy mau run test, busy cari result yang doktor request lagi pendek kata semuanya serba serbi busy. tapi, tengah aku jalan2 di 1borneo semalam (haha..kantoi jaalan2 kat shopping complex), tiba2 bos aka cip tu sms. sebab dia senang jak la. panggil kerja esok. huahua. maknanya esok pergi blood donation campaign la ni. lama suda tidak join kempen ni sejak busy sket di lab. tidak sabar mau kerja esok.

aku macam serabut2 gak sekarang ni sket. mau study tu mau study ni. tiba2 semua nota jadi penting sekarang ni. mau cari baju la nanti mau pakai kerja sabtu. aku penat lak tengok baju yang sama jak. huhu.

dan yang paling penting aku sangat lega sekarang sebab semua laporan amali untuk semester ni sudah selamat dihantar ke kolej, terima kasih POS MALAYSIA..hihi..harap2 tukang periksa tu akan berpuas hati la dengan laporan amali aku yang banyak tu. buku laporan dan catatan praktikal pon aku da poskan skalik jadi sekarang bolehlah aku fokus kat exam jak.

dan yang paling penting sekarang, aku da dapat novel lama AIR MATA KASIH..alhamdullillah.. ALLAH S.W.T telah permudahkan segalanya dan aku percaya di setiap kesabaran yang kita beri, pasti ada kebahagiaan di penghujungnya.

dan sekarang, mau korek tabung buluh kat tiang rumah ni tuk beli baju baru..haha..
assalammualaikum..

4 doakan nina naik pangkat :):

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

jap2 air mata kasih ? ase2 depan bilik aku dah beli kot novel tu :)

nina suhaina berkata...

haha..tu yang edisi baru ni..ni air mata kasih norhayati berahim...
eh novel anis ayuni yang latest memang best. cepat la baca. haha..

Hafiz Yusof berkata...

gud luck exam..

i ckp macm ni kat abg tu..

"bang terima kasih sbb buat saya mcm ni"

nina suhaina berkata...

hehe tq :)

eh abg tu tak cakap ke " sama2 kasih dik.." hihi..