Jumaat, 25 Mei 2012

happy monthsary dear ;)


Ehemmm.. yeahh.. 25 datang lagi. Tarikh yang paling disukai dalam calendar. Well, its our monthsary. Happy monthsary mair :)

Walaupun tiap-tiap bulan ucapan macam sama jak, still kena ucap lagi. Kot kot terlupa. Jadi haruslah diingatkan selalu. Terima kasih sebab menerima, menyayangi, merindui dan mencintai apa adanya. Terima kasih selalu berada disisi ketika susah dan senang, setia memberi sokongan moral dan kata-kata semangat. Setia untuk melihat jatuh bangun seorang kanak-kanak Ribena. Eh. Hahaha.

Well, terima kasih sebab tabah layan orang yang kuat merajuk dan kuat sentap. Kejap kejap merajuk. Haha. Terima kasih untuk rasa bahagia yang kita kongsi bersama. Yang penting kita bahagia kan? :) Sori sebab kadang-kadang busy terlambat reply sms. Seriously itu bukan disengajakan. Sedar sedar suda lambat reply sms. Suda di lab tu line selalu teda. Sadis betul T______T 

Terima kasih sebab selalu cuba menunaikan wishlist.  Walaupun kadang-kadang yang dalam wishlist tu ntah apa-apa. Selalu berusaha cari peluang untuk berborak dicelah-celah kesibukan. Terima kasih juga sebab selalu jadi “abang” yang baik, bertanggungjawab dan mengambil berat  :’) hopefully kamu tahu yang selalu ada rasa rindu bila kamu jauh. Jaga kesihatan. Kawal stress *by the way, aritu kan suda pergi kursus pengurusan stress ;p*. jangan kerja kuat sangat. Jangan fikir yang bukan bukan. love you too :p

Jangan lupa 2 dan 3 jun ar. Kita mau pergi majlis kahwin tu kan? Maybe kita terlepas la ni majlis nikah tu tapi majlis berinai dengan majlis bersanding tidak. Ehemm. 

p/s:  macam terasa mau beli cd Sammy simorangkir. Nanti kita cari ar. Hihi.

2 doakan nina naik pangkat :):