Rabu, 16 Mei 2012

selamat hari guru :)


ni entri yang asal ada jak haha. masuk hari ni sudah dua hari aku kursus di INTAN. perghh masih ada 2 hari lagi untuk dilalui. dan bermakna dua hari lagi tanpa mair :( huaaa...

kursus ni memanglah best tapi aku suda mula rindukan makmal. rindu untuk tengok darah orang, rindu untuk borak borak dengan geng doktor, dan paling penting rindu mau jumpa mair. setelah setahun meninggalkan kolej, memang tiap-tiap hari aku rasa mau tidur jak. tapi haruslah sabar. kursus ni penting. inilah bayaran untuk ditempuhi sebagai penjawat awam.

gambar time kursus banyak tapi malangnya semua di nikon dslr shah tu. sudahla tu, gambar aku semua yang kandid. ok fine T___T yang muda memang selalu terbuli. lalalala.. tunggulah bila dia upload nanti bolehlah share. seriously jeles betul dengan dorang yang duduk hostel INTAN tu. mana tidaknya, bilik tu standard macam bilik hotel. terbaik. lepas ni kalau apply lagi kursus aku mesti minta penginapan sekali. haha.

by the way, sempena hari guru hari ni, mau ucap selamat hari gurulah juga untuk adik beradik aku yang menjadi cikgu, ustazah suseela dan cikgu suhaini, bakal adik ipar *ehemm* cahaya cta, mak usu cikgu julinah, kakak-kakak sepupu cikgu hanimah di tuaran, cikgu mieda di putatan, teacher fahrini di semporna, abang sepupu cikgu rizal di kudat, adik-adik sepupu yang bakal bergelar cikgu, insyaALLAH teacher amalina, cikgu athirah dan cikgu azrin,  semoga kalian terus berjaya dalam menjadi seorang guru. sayang kamu semua :)

dan teristimewa untuk semua yang pernah mengajar :

Tadika Jheains Kg Taun Gusi, Kota Belud 1994-1995
SK Taun Gusi, Kota Belud 1996-1999
SK Tobobon, Kota Kinabalu 1999-2001
SMK (A) Inanam, Kota Kinabalu 2002-2003
SMK Tobobon, Kota Kinabalu 2004-2005
SMK Bandaraya Kota Kinabalu 2006
Pra Sains november 2007-april 2008 Universiti Teknologi Mara, Kota Kinabalu
Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Kuching, Sarawak Julai 2008-Jun 2011

0 doakan nina naik pangkat :):