Rabu, 25 April 2012

tentang dia :')

 

akhirnya..25 tiba lagi. hikhik.. happy monthsary dear. terharu kita mampu bertahan sampai ke hari ini. terima kasih untuk semua hari-hari yang membahagiakan kita lalui bersama. terima kasih juga sebab selalu mampu sabar layan orang yang merajuk.

mungkin kita tidak dapat bertemu setiap hari tapi yang penting ada di hati kan? :) take care yourself for me. kalau ada yang mau dekat cepat-cepat lari jauh-jauh tau? haha. terima kasih untuk segala-galanya incik kesayangan. rindu kamu selalu. jaga diri dan jaga kesihatan.

terima kasih juga sebab banyak bersabar. haha..teringat tentang kejadian time demam hari tu.

me : syg demam. batuk batuk juga.
mr U: iya? URTI mungkin syg.
me : eii nda mungkinlah. mana ada.
kahkahkah..dan-dan membantah cakap dia. padahal memang kerja dia tiap-tiap hari buat diagnosis orang.  erkk sebenarnya time dia cakap URTI tu aku bayangkan UTI. kahkahkah. tak pasal-pasal dia mengalah. tapi yang sadisnya bila pergi klinik memang sah sahlah diagnosis URTI. terima kasihlah selalu mengalah incik kesayangan. syg sangat terharu :')
You know you are the number one for me
You know you are the number one for me
You know you are the number one for me
 number one for me
 I love you and always do :')
 

2 doakan nina naik pangkat :):

♥ nana i am ♥ berkata...

nina~ akak dah start pening fikir pasal preparationssss my dear :( plus keje di ofis makin banyakkkkkkk!itu yang tak update2..

add akak dekat facebook/twitter please :)

sarah liana wambeck.

** akak doakan kalian cepat cepat sampai jodoh dan bercinta hingga syurga..aminnnnnnnnn~ xoxo-kak nana-

nina suhaina berkata...

kak nanaaa...dah add dah..aminnn ;) harap2 kami pon pengakhiran bahagia macam akak..semoga persiapan akak berjalan lancar.