Selasa, 22 Mac 2011

exam time :[

salam~

tetiba rasa mau update blog. sebenarnya aku masih dalam minggu midterm. tapi memandangkan suda penat mau menghadap nota tu jadi menjenguk-jenguk la blog ni kejap. aku baru selesai duduk 3 paper setakat ni. mikrobiologi perubatan, sitologi dan patologi anatomi. maknanya aku masih ada 4 paper lagi. esok paper parasitologi perubatan dan tabung darah. khamis lak paper biokimia. dan paling best, paper terakhir hematologi jumaat.

aku tak tahu la mo komen apa paper mikrobiologi perubatan. demm ar. aku terasa kepala aku serabut sekarang. penuh dengan bakteria-bakteria semua. suda la paper mikrobiologi ni susah. adoi..da agak da mesti dia tanya pendiagnosan makmal. fuh, suka buat aku pening.

dan sebelum aku pening oleh cacing-cacing yang akan ditanya esok, baik aku mulai hafal mulai sekarang. mo hafal nyamuk lagi. oh, hafal tabung darah juga. kalau pembedahan nak bagi berapa pain darah, kalau beranak nak standby darah ke tidak. erkk aku macam nak buat nota kuliah pula di sini.

doakan aku dapat pointer yang baik macam sem lepas ek. assalammualaikum.. :)

2 doakan nina naik pangkat :):

IntanBerlian berkata...

dear, tengah exam ke? all the best. yakin adik boleh ok? DUIT ingat tu. doa,usaha, ikhtiar dan tawakkal.

salam sayang,

IntanBerlian berkata...

all the best syg!