Sabtu, 19 Mac 2011

detik-detik klimaks..

salam..



ceh, tajuk entri memang tak boleh blah langsung. haha..dan-dan detik-detik klimaks. tapi memang klimaks pon sebab tinggal beberapa hari lagi untuk meninggalkan bulan mac dan memasuki bulan april.

aku suka april. yeahhh *sambil feeling2 nyanyi lagu fazley* haha. sebab dalam 5 kali hujung minggu tu, hanya dua kali aku berada di kolej. yes, harus guling2 happy di situ. biasalah, budak2 lab macam aku ni harus lah buat kerja luar tangkap nyamuk >.< memerlukan teknik di situ ya, untuk memastikan nyamuk tidak mati semasa ditangkap. haha..

minggu depan start suda midterm exam sepanjang minggu. ni pon sebenarnya baru jak abes test untuk biochem dan mikrobiologi jumaat lepas. tapi alhamdulillah dapat markah yang memuaskan juga la. sambung lagi minggu depan alamatnya memang tak rehat la ni. kena berjaga untuk study midterm.

dari 5 mei exam final akan bermula. final yang sebenar-benarnya la sebab pasni kalau lulus da anes la. lepas final exam sambung lak dengan kursus malaria. urm ni wajib course untuk medic lab jadi mau tak mau kena ambik juga dan ini pon ada exam dia juga. bercinta dengan mikroskop la jawabnya ni kalau suda masuk bab malaria bagai. abis kursus malaria, sambung lak dengan kursus induksi yang mungkin akan mula 29 mei. fuh..memang padat meletup la bulan mei ni. lepas satu then satu exam.

sekarang pon start suda pening kepala. adoi..rehat dulu. hehe~

motip letak gambar? saja suka-suka sebab malas mau upload di facebook..

salam :) see u guys soon :) hehe..


1 doakan nina naik pangkat :):