Khamis, 11 November 2010

contest miss lolly birthday =)

yeahh..siler lihat jam di sudut kanan laptop masing2 sebelum start baca entri khas untuk lolly ni okeh..haha.. eh kejap, untuk mengelakkan korang keliru hah ni aku nak memperkenalkan birthday girl untuk esok..tadaa...


cantik tak dia? siler cakap cantik cepattt sebab dia buat contest okeh. haha..

esok adalah hari lahir miss lolly ni ek. atau dalam bahasa lain dia arr esok lah hari pertama dia buka mata melihat dunia. ecehh..jadi sempena hari lahir my sayang ni, aku cuma nak cakap:

babe, selamat hari lahir yang ke 23 okeh. terima kasih sebab selalu ada untuk aku selama ni dan ko selalu dengar walau aku merepek ntah apa2 kekadang :")
terima kasih juga sebab ko rajin benar bertanyakan khabar dan walau kita tak pernah jumpa tapi ko memang sentiasa dekat di hati..ececehh..

aku harap kau akan berbahagia hingga ke akhir hayat dan semoga ALLAH akan mempermudahkan semua urusan kau bukan setakat tahun ni saja malah tahun2 yang mendatang..insyaALLAH. dan aku mendoakan semoga ALLAH mengurniakan suami yang soleh, budiman, sopan santun macam Fahrin Ahmad *hahaha nak juga bagi masuk kat situ* dan lelaki yang menyayangi kau hingga ke akhir hayat okeh..dan paling PENTING, semoga ALLAH memelihara persahabatan kita. hihi..

meh aku nyanyi untuk kau okehh..
"ALLAH selamatkan kamu
ALLAH selamatkan kamu
ALLAH selamatkan cik lolly fareda
ALLAH selamatkan kamu.."
=")

erkk ko nak hadiah rupanya..maka dengan seratus hengget yang hanya mampu aku bayangkan ni..haha..nak ko ameklah hadiah ni..ni je yang aku dapat fikir bagi kau. haha..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

alamakk..gambar gelang kristal ni tak berapa nak jelas la plak. almaklumlah gambar bukan diambil menggunakan DSLR maka kualiti agak kurang di situ. gelang kristal ni actually kaler putih dan agak shining2 bila terkena sumber cahaya *ala2 sains gitu* haha..

amacam hebat tak? haha..okeh aku da join tau contest ko ni. khas untuk ko. harap2 ko berpuas hati okeh. hihi..

urm bagi sapa2 yang mau join contest lolly ni, cepat cepat pergi blog dia okeh. untuk join contest bleh klik sini . cepat2 sebab contest ni akan tutup seok jam 11.59 malam okeh. maknanya bila umur lolly 23 tahun satu hari korang da tak boleh join sebab contest ni da tamat. haha..

p/s: yangg..hadiah lambat sket aku hantar okehh..haha..da jadi belated baru hantar hadiah kat kau. hihi..

3 doakan nina naik pangkat :):

Fnd Rocka berkata...

Biar aku teka..kau beli gelang tu kat ac mizal?

nina suhaina berkata...

wakaka..tak okehh..
ni bukan gelang magnetik tuk kesihatan bla bla bla..
hahaha..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

gelang ac mizal katanya ? hahahahah



























tengs yayang =)