Isnin, 27 September 2010

esok cuti umum ~

tajuk entri memang tak boleh blah. aku cakap sini awal2..itu TIPU. kang tak pasal2 aku kena saman sebar maklumat palsu.haha.

aku penat arini. orang cakap, monday blues isnin kan? blues la sangat aku. haha. sampai jak di lab pepagi aku da kena update result hujung minggu lepas dari central lab. pastu dalam keadaan mamai2 pepagi *mamai la sangat..haha* tunggu sampel dari dewan bedah lak. biasalah hospital buat biopsi bagai kan.

lepas tu sambung tengok slaid pap smear yang telah didiagnosis lak. okeh aku sangat pening. itu tidak boleh tipu la. suda la aku sorang2 di lab tadi dan bila aku tengok pap smear tu macam makanan pon ada suda.*erk dan2 sel orang jadi makanan lak*

okeh okeh. dan ini pengakuan BERANI MATI lak.aku mau siapkan dua assignment malam ni dan doakan aku berjaya okeh..

psstt:rasanya buat assignment bertemankan air mata lagi best..lalala..

0 doakan nina naik pangkat :):