Selasa, 7 Ogos 2012

wedding preparation..

 

fuh. lama betul tak update blog. mujur aku tidak update tahun depan jak terus. kuikuikui. okey berhenti melalut. macam tajuk entri kali ni *batuk* maka kali ini marilah bercerita persediaan perkahwinan cik nina. miahaha..

bila borak borak dengan kak nana di twitter tadi aku perasan yang wedding aku cuma tinggal beberapa bulan jak lagi. bulan ok. seriously mula rasa panik, senak perut, tak ada selera makan memikirkan benda-benda yang tak settle lagi.  sebenarnya banyak benda yang dah settle tapi still ada juga yang belum settle dan belum buat booking pun lagi. mari kita tengok :
  • cincin kahwin done
  • mekap untuk 3 acara done
  • jurugambar done
  • pelamin done
  • baju pengantin *still confuse mau pakai baju dari jurumekap atau kakak buat pelamin*
  • pelamin bajau
  • dewan majlis :) done
  • tq tag done *ni tempah dari vendor kad kahwin sebab malas. huahua*
  • guest book done
  • welcome board done
  • hantaran almost done so dah settle
  • bunting done *dapat free sebab amek kad jemputan promosi hari tu. haha*
  • kad jemputan *baru peringkat draft*
  • kenduri kahwin done *rewang*
  • doorgift belum fikir lagi
  • honeymoon done
  • baju nikah almost done
  • karaoke / live band *belum decide lagi. bapa kan suda last minute.lalalala*
ok fine. aku sudah tidak boleh fikir lagi. rasa mau tidurlah sekarang. mengantuk. nanti aku fikir lagi apa yang patut. hahaha. oh, maybe aku tidak upload kad jemputan di blog. tapi jangan risau. those yang rapat tu akan terima kad jemputan ok. jangan risau :) selamat berpuasa.

0 doakan nina naik pangkat :):