Rabu, 27 Julai 2011

da start kerja..

salam..

alhamdulillah. masuk arini suda 8 hari bekerja dengan kementerian. seriously memang tidak sangka akan kerja secepat ni. macam baru dapat surat tawaran SPA tiba-tiba suda lapor diri di hospital. aku kerja area Kota Kinabalu ni juga. so far memang selesa la kerja di sini. lagipun di lab ni ramai senior time di kolej dulu. jadi ada masanya memang terasa macam di kolej juga.

semalam, ikut Nelson lawat setiap wad untuk buat Quality Control untuk mesin glukosa. ni memang adatlah sebab aku kan staf baru jadi kena tau macam mana mau handle mesin-mesin yang ada di hospital ni. terasa gembira jugaklah hati lawat wad-wad ni walaupun penat sket. benda pertama kali kan memang excited.

arini banyak rilek jak di lab. sampel tidak banyak juga. sempatlah tengok pacik marjin yang admitted di wad. pacik marjin ni saudara sebelah bapa dan salah seorang anak dia, kak zaimah memang rapat dengan kami sebab dia sekelas dengan kak c-la time sekolah dulu.

basically rutin aku macam itu-itu jak. balik kerja memang penat. baru terasa lebih menghargai duit. mana tidaknya, tau sudah kesusahan cari duit tu..sebenarnya banyak lagi mau cerita. tapi tunggu hujung minggu la. sekarang ni macam penat betul mau menaip. nanti sambung lagi.

assalammualaikum..

0 doakan nina naik pangkat :):