Selasa, 7 Julai 2009

rahsia hati..

assalammualaikum..yihaaa..aku gembira hari ni. puncanya? novel aku telah tiba. memang tidak dapat dinafikan novel-novel aku ni adalah antara perkara-perkara yang menggembirakan aku di perantauan ni. dan novel-novel tu adalah ilham hati, jawapan yang pasti dan cinta dua jiwa.
tapi, buat masa ni belum bolehlah komen sebab aku belum baca lagi. baru dapat tadi. tapi aku akan cuba habiskannya secepat yang mungkin.
sekarang ni baru aku rasa lega sket. aku baru jak menyelesaikan aktiviti ko-kurikulum yang membawa dua jam kredit. terima kasih lah kepada tutor penasihat untuk kelab boling (yang telah bergabunng dengan kelab senamrobik pada akhirnya) , Ahmad Faizal dan tutor penasihat kelab lawatan sambil berkhidmat, Banevinsol Bernard. Tanpa dua orang tutor ni memang sukar untuk aku dan ahli-ahli kelab yang lain mendapatkan dua jam kredit tu. thanx sir..jasamu akan dikenang.
semester ni juga aku dapat lab partner yang baru yang diberikan oleh madam indra (baca:ni memang tutor aku yang paling sporting). Debb, ching2, faiz ngan ezzad. well, dorang ni pon ok juga. especially debb ngan ching2. banyak benda yang boleh share ngan dorang ni. hehe. yang penting aku selamat. sem ni mau study hard. yihaa..
urm..apa lagi yang aku mau cerita ar? aku nda ada cerita menarik tul sekarang. yang penting aku mau baca novel tu dulu.
dan untuk nadd..aku memang nda sabar mau bagitau cerita novel aku yang baru ni..ekeke..aritu aku baca Meniti Maut nadd. ok juga novel tu. novel aksi Eyman Haykal. eh ginikah eja nama penulis dia? aku pon nda sure. yang penting best la juga novel tu.

2 doakan nina naik pangkat :):

chingching berkata...

thanks sentosa sbb menghargai aku sbgi rakan sebench yg baru, hahaha..

nina suhaina berkata...

wakaka..
mesti ko terharu kan..
ko jgn nangis tau sentosa. hahaha..