Khamis, 2 Julai 2009

award ~





Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.jadi aku pon copy la...ekeke =p
award ni diberikan oleh liling a.k.a peribiru yang juga merupakan close friend aku..thanx ar beh..luv u la..ekeke =p
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :(
1.suka amek berat pasal orang lain dan comel
2.tidak pernah berkira pasal wang dan slalu bawakan kitaorang mcD time form6.
3.satu-satunya kawan skolah yang aku rapat sampai kini
4.gila-gila dan suka buat lawak
5.paling rajin keep in touch ngan kawan-kawan
*6. kawan yang aku paling sayang + ex classmate aku..nah, ciri keenam ni aku bagi tambahan khas tuk ko beh ~
Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta/5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
LIMA FAKTA :
1.Aku sangat fanatik filem Dealova..
2.Aku fanatik dengan tembikai dan durian.
3.Sangat meminati kaer ^_^.
4.Aku suka warna biru.
5.Aku seorang yang pendiam dengan orang yang aku tak rapat.
LIMA HOBI :
1.baca novel alaf21.
2. Dengar muzik.
3.suka beli benda yang warna biru.
4. tengok CSI miami.
5.Lepak ngan kawan2 perempuan.
Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
1.Nadya - bekas roommate aku + kawan aku yang paling happening dan selalu temankan aku study kat bilik. selalu ingatkan aku tuk study hingga aku berjaya naik diploma dalam satu sem. juga pinjamkan aku novel alaf21 dan komik conan.
*then tuk yang 4 orang lagi tu amek jak lah. aku tak kisah =) kalau bagi ko lagi nda boleh beh? ekeke..

0 doakan nina naik pangkat :):